mChat

  • Shoutbox służy wyłącznie do luźnych pogaduszek.
  • dziobu1 minutę temu
    za wszystko "darmowe" się gdzieś płaci ;)
    a fajnie jeśli nie więcej niż normalnie to powinno kosztować
  • dziobu3 minut temu
    np sprzedawca żeby mieć smarta dopłaca do każdej sprzedaży
  • dziobu3 minut temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:58 No ja, bo mam smarta :D
    czyli przyznaj po prostu że nie wiesz jak to działa
  • dziobu3 minut temu
    wyższe ceny masz też przez tych co zamawiają w 5 miejscach i odbierają tylko najszybszą przesyłkę, przez tych co biorą TV żeby oglądnąć mecz z kumplami czy żeby użyć sprzętu raz (jak mój cd) i zwrócić bo już zbędne
  • BB844 minut temu
    No ja, bo mam smarta :D
  • Adinfo4 minut temu
    osobiście to ktoś powiedział, że tak robi
  • dziobu4 minut temu
    za każde "darmowe" ktoś płaci
  • Adinfo4 minut temu
    ale słyszałem jak ktoś gadał że kupuje grafę do potestowania za 2-3 tyś zł i po czasie zwraca, potem znowu bierze nową i tak cały czas - to przez takich TYPÓW mamy wyższe ceny - patologia totalna
  • dziobu5 minut temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:56 Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
    a kto opłacił presyłkę?
  • dziobu5 minut temu
    @Adinfo nie mieszaj sensownego powodu zwrotu z kombinatorstwem
  • Adinfo5 minut temu
    za to totalne zło jak kupujący walą ocenę 5 jak coś kupią zanim to sprawdzą - to wprowadza bardzo w błąd kolejne osoby co kupiły - dopiero po czasie okazuje się, ze ma się szmelc
  • BB846 minut temu
    Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
  • dziobu6 minut temu
    a może po prostu kupująć nowy dokładasz się do tego że np ~20% osób zwraca towar i trzeba pokryć straty z otwartego pudełka?
  • Adinfo6 minut temu
    ciekawe jak to potem się toczy bo jak wystawiają towar to po zwrocie klienta i już firma traci, to musi mieć konsekwencje w którymś momencie, jedyne co to przeprosiłem i wyjaśniłem - nie robili problemu z tego co stwierdziłem, wystawiłem im przynajmniej na google komentarz bardzo pozytywny za podejście - nic więcej nie mogłem zrobić, ale głupia sytuacja - bo sprzęt był 100% sprawny tylko niekompatybilny z tym co mam
  • dziobu6 minut temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:53 Za to można wyrwać taniej rzeczy po zwrocie co jest na plus dla innego konsumenta
    poważnie tak uważasz? :D
  • Adinfo8 minut temu
    raz zwracałem rejestrator (ale to nie przez allegro) - powód: kompletnie nie współpracował z kamerami jakie miałem - cały czas jakieś dziwne rzeczy się działy
  • BB848 minut temu
    Za to można wyrwać taniej rzeczy po zwrocie co jest na plus dla innego konsumenta
  • dziobu8 minut temu
    wystarczy że kupująć koszyk na allegro formalnie kupujesz dedykowany zestaw i już odpadną ci co biorą śmiecie żeby wybrać sobie rzeczy za 3zł a reszte zwrócić
  • dziobu9 minut temu
    prawo nie prawo, reszta za to płaci
  • Adinfo9 minut temu
    lubi tę wiadomość
    @GUTEK@ pisze: 24 kwie 2025, 08:34 najlepiej jakby się całkiem zlikwidowali
  • BB8410 minut temu
    Tak działa nasze prawo
  • BB8410 minut temu
    Zostaje im sprzedaż jako zwrot/outlet
  • dziobu11 minut temu
    oczywiście
    choć już samo w sobie jest to kpiną bo ludzie kupują sprzęt, rozpakowują i zwracają
    nie sprzedasz tego potem jako nowe
  • BB8411 minut temu
    Ale opakowania już nie musisz
  • BB8411 minut temu
    No komplet nieuszkodzony oczywiście

Kto czatuje

Czat odświeża się co 100 sekund