mChat

  • Shoutbox służy wyłącznie do luźnych pogaduszek.
  • dziobuteraz
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:56 Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
    a kto opłacił presyłkę?
  • dziobuteraz
    @Adinfo nie mieszaj sensownego powodu zwrotu z kombinatorstwem
  • Adinfoteraz
    za to totalne zło jak kupujący walą ocenę 5 jak coś kupią zanim to sprawdzą - to wprowadza bardzo w błąd kolejne osoby co kupiły - dopiero po czasie okazuje się, ze ma się szmelc
  • BB841 minutę temu
    Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
  • dziobu1 minutę temu
    a może po prostu kupująć nowy dokładasz się do tego że np ~20% osób zwraca towar i trzeba pokryć straty z otwartego pudełka?
  • Adinfo1 minutę temu
    ciekawe jak to potem się toczy bo jak wystawiają towar to po zwrocie klienta i już firma traci, to musi mieć konsekwencje w którymś momencie, jedyne co to przeprosiłem i wyjaśniłem - nie robili problemu z tego co stwierdziłem, wystawiłem im przynajmniej na google komentarz bardzo pozytywny za podejście - nic więcej nie mogłem zrobić, ale głupia sytuacja - bo sprzęt był 100% sprawny tylko niekompatybilny z tym co mam
  • dziobu1 minutę temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:53 Za to można wyrwać taniej rzeczy po zwrocie co jest na plus dla innego konsumenta
    poważnie tak uważasz? :D
  • Adinfo3 minut temu
    raz zwracałem rejestrator (ale to nie przez allegro) - powód: kompletnie nie współpracował z kamerami jakie miałem - cały czas jakieś dziwne rzeczy się działy
  • BB843 minut temu
    Za to można wyrwać taniej rzeczy po zwrocie co jest na plus dla innego konsumenta
  • dziobu3 minut temu
    wystarczy że kupująć koszyk na allegro formalnie kupujesz dedykowany zestaw i już odpadną ci co biorą śmiecie żeby wybrać sobie rzeczy za 3zł a reszte zwrócić
  • dziobu4 minut temu
    prawo nie prawo, reszta za to płaci
  • Adinfo4 minut temu
    lubi tę wiadomość
    @GUTEK@ pisze: 24 kwie 2025, 08:34 najlepiej jakby się całkiem zlikwidowali
  • BB845 minut temu
    Tak działa nasze prawo
  • BB845 minut temu
    Zostaje im sprzedaż jako zwrot/outlet
  • dziobu6 minut temu
    oczywiście
    choć już samo w sobie jest to kpiną bo ludzie kupują sprzęt, rozpakowują i zwracają
    nie sprzedasz tego potem jako nowe
  • BB846 minut temu
    Ale opakowania już nie musisz
  • BB846 minut temu
    No komplet nieuszkodzony oczywiście
  • dziobu8 minut temu
    a co wprowadzą? a no choćby to że zwrócić masz taki zestaw jaki kupiłęś, żeby nie było tego co jest teraz
  • dziobu10 minut temu
    żeby pokryć straty ze zwrotów
  • dziobu10 minut temu
    dlatego ceny idą w góre
  • BB8413 minut temu
    Zwróciłem ostatnio kilkanaście przesyłek pod rząd
  • BB8414 minut temu
    Co innego od osoby prywatnej
  • BB8414 minut temu
    Każdy produkt kupiony od przedsiębiorcy na odległość podlega prawu zwrotu, używany też, więc nic nie wykombinują w tym temacie
  • @GUTEK@23 minut temu
    najlepiej jakby się całkiem zlikwidowali
  • Jarewa27 minut temu
    Na pewno likwidują używane a czy coś jeszcze to się dowiemy jak zrobią

Kto czatuje

Czat odświeża się co 100 sekund