• Shoutbox służy wyłącznie do luźnych pogaduszek.
  • dziobuteraz
    wiesz... wszystkich się czepiam. bo bez tego ta chujnia nie bedzie miałą końca
  • Adinfoteraz
    lubi tę wiadomość
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 09:05 Dziobu czep się matek co kiecki i pampersy zwracają :D
    w dodatku pełne zawartości ;p
  • dziobuteraz
    dokładnie. jak czegoś nie widać to to nie istnieje, bardzo wygodne podejście :git:
  • BB84teraz
    Dziobu czep się matek co kiecki i pampersy zwracają :D
  • BB842 minut temu
    A i tak 1% ludzkości posiada 99% pieniędzy, więc leję na to ;)
  • BB843 minut temu
    Wiem jak to działa, ale nawet gdybym tak nie robił to i tak niczego nie zmieni, wolę dopłacić 2-3 zł do towaru jak wszyscy, niż 10-15 zł do przesyłki
  • dziobu5 minut temu
    za wszystko "darmowe" się gdzieś płaci ;)
    a fajnie jeśli nie więcej niż normalnie to powinno kosztować
  • dziobu7 minut temu
    np sprzedawca żeby mieć smarta dopłaca do każdej sprzedaży
  • dziobu7 minut temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:58 No ja, bo mam smarta :D
    czyli przyznaj po prostu że nie wiesz jak to działa
  • dziobu7 minut temu
    wyższe ceny masz też przez tych co zamawiają w 5 miejscach i odbierają tylko najszybszą przesyłkę, przez tych co biorą TV żeby oglądnąć mecz z kumplami czy żeby użyć sprzętu raz (jak mój cd) i zwrócić bo już zbędne
  • BB848 minut temu
    No ja, bo mam smarta :D
  • Adinfo8 minut temu
    osobiście to ktoś powiedział, że tak robi
  • dziobu8 minut temu
    za każde "darmowe" ktoś płaci
  • Adinfo8 minut temu
    ale słyszałem jak ktoś gadał że kupuje grafę do potestowania za 2-3 tyś zł i po czasie zwraca, potem znowu bierze nową i tak cały czas - to przez takich TYPÓW mamy wyższe ceny - patologia totalna
  • dziobu9 minut temu
    BB84 pisze: 24 kwie 2025, 08:56 Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
    a kto opłacił presyłkę?
  • dziobu9 minut temu
    @Adinfo nie mieszaj sensownego powodu zwrotu z kombinatorstwem
  • Adinfo10 minut temu
    za to totalne zło jak kupujący walą ocenę 5 jak coś kupią zanim to sprawdzą - to wprowadza bardzo w błąd kolejne osoby co kupiły - dopiero po czasie okazuje się, ze ma się szmelc
  • BB8410 minut temu
    Jak zwracałem, żeby mieć darmową przesyłkę to rzeczy zwracanych nie otwierałem, więc nie jest tak do końca jak piszesz
  • dziobu10 minut temu
    a może po prostu kupująć nowy dokładasz się do tego że np ~20% osób zwraca towar i trzeba pokryć straty z otwartego pudełka?
  • Adinfo10 minut temu
    ciekawe jak to potem się toczy bo jak wystawiają towar to po zwrocie klienta i już firma traci, to musi mieć konsekwencje w którymś momencie, jedyne co to przeprosiłem i wyjaśniłem - nie robili problemu z tego co stwierdziłem, wystawiłem im przynajmniej na google komentarz bardzo pozytywny za podejście - nic więcej nie mogłem zrobić, ale głupia sytuacja - bo sprzęt był 100% sprawny tylko niekompatybilny z tym co mam

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 148 użytkowników online :: 12 zarejestrowanych, 1 ukryty i 135 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników (1404) było online 23 lis 2019, 01:52

Statystyki

Liczba postów: 163076 • Liczba tematów: 8970 • Liczba użytkowników: 5286 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Tuco