Klipper anycubic mega S problem z uruchomieniem

Oprogramowanie sterownika drukarki i do łączenia komputera z drukarką
marcin86
Postów w temacie: 11
Posty: 99
Rejestracja: 13 sie 2022, 15:45
Drukarka: AI3MS,direct,klipper
x 14

Klipper anycubic mega S problem z uruchomieniem

Post autor: marcin86 »

Zainstalowałem Klippera na Raspberry, wszystko zgodnie z instrukcją z youtuba i przy wrzucaniu jakiegokolwiek pliku .cfg mam komunikat:

File contains no section headers.
file: /home/pi/klipper_config/printer.cfg, line: 8
'\n'

niestety jestem zbyt zielony by grzebać w pliku cfg a chciałbym odpalić drukarkę.
Druga sprawa - plik który mam niby został zrobiony pod TMC2208/09 przy założeniu że kable nie zostały obrócone. U mnie wymieniłem na 2209 i obracałem wtyczki - jak to zmienić w pliku cfg?
Awatar użytkownika
Trolinka
Postów w temacie: 7
Posty: 562
Rejestracja: 09 sty 2020, 01:22
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: Bambu Lab X1C Combo
x 173

Re: Klipper anycubic mega S problem z uruchomieniem

Post autor: Trolinka »

Nie "wrzucaj" pliku via ftp/scp/inne tylko w mainsail/fluidd create, printer.cfg i copy paste wklej konfigurację. \n to znaki końca linii np. windowsa, przy ftp kwestia trybu przesyłania pliku binary mode vs ascii mode, jeden przegra plik w "formacie" windows, drugi zrobi konwersję.
Ale najprościej po prostu jak na początku, copy / paste do klippera i on sobie zapisze poprawnie.
JGFTW
-------------------------------------------------
Bambu Lab X1C Combo ( Do drukowania)
Kingroon KP3S Pro S1 (Klipper & Orbiter 2.0 mod) (Do dłubania)
marcin86
Postów w temacie: 11
Posty: 99
Rejestracja: 13 sie 2022, 15:45
Drukarka: AI3MS,direct,klipper
x 14

Re: Klipper anycubic mega S problem z uruchomieniem

Post autor: marcin86 »

Dzieki, faktycznie to rozwiazuje problem ale.... mam problem z odleglością głowicy od stołu- mialem to manualnie ustawione w marlinie (nie mam bl touch) a klipper pcha głowice niżej..
generalnie mam już dość i chcę wróciuć do marlina na razie.