Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Programy do przygotowywania modeli do druku – cięcia
Awatar użytkownika
samezrp
Postów w temacie: 20
Posty: 1022
Rejestracja: 29 paź 2016, 15:57
x 66

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: samezrp »

Stateczek u mnie ciął ok 3-4 minut.
adrian121
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 20 sty 2017, 11:54
x 3

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: adrian121 »

Jeśli chodzi o długi czas cięcia - obecnie silnik tworzony jest w Pythonie, który pozwala na szybkie prototypowanie, jednak nie należy do demonów szybkości. Jesteśmy tego świadomi i mamy zaplanowane prace optymalizacyjne, m.in. implementacja silnika w języku C\C++.

Jeśli chodzi o roztapianie filamentu przy wydruku okręgów, to nie powinno mieć miejsca - pracujemy nad poprawką. Dziękujemy za zgłoszenie.

Dziś na stronie forum aplikacji oraz fejsbuku pojawi się szczegółowy regulamin odnośnie możliwości zdobycia licencji oraz darmowych filamentów.

Dziękuję użytkownikom tego forum za udzielanie się w dyskusji!
adrian121
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 20 sty 2017, 11:54
x 3

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: adrian121 »

Zdecydowaliśmy się nagrodzić użytkowników: samezrp oraz McKee. Więcej informacji tutaj:
http://executor3d.com/forum/topic/wynik ... eta-testy/
Awatar użytkownika
samezrp
Postów w temacie: 20
Posty: 1022
Rejestracja: 29 paź 2016, 15:57
x 66

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: samezrp »

Dzięki, ale...

<feedback(tu jest maupa)executor3.com>: Host or domain name not found. Name service error for
name=executor3.com type=AAAA: Host not found
adrian121
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 20 sty 2017, 11:54
x 3

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: adrian121 »

Ups, literówka. Powinno być feedback (at) executor3d.com
;)
Awatar użytkownika
FlameRunner
Zasłużony
Postów w temacie: 8
Posty: 6568
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
x 2056

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: FlameRunner »

Dziś premiera?
Czy jest dostępna dokumentacja dla wersji release?
Awatar użytkownika
McKee
Zasłużony
Postów w temacie: 8
Posty: 2630
Rejestracja: 20 kwie 2016, 23:00
x 717

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: McKee »

Wow !
Dziękuję :oops:
Dopiero zobaczyłem.
Motto na dziś: "How may I abuse you?"
adrian121
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 20 sty 2017, 11:54
x 3

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: adrian121 »

FlameRunner pisze:Dziś premiera?
Czy jest dostępna dokumentacja dla wersji release?
Można pobrać pierwszą wersję aplikacji. Dodaliśmy funkcjonalność "podwójna ekstruzja" oraz naprawiliśmy sporo błędów. Przed nami jeszcze sporo pracy. Na bieżąco będą wydawane aktualizacje (średnio jedna na dwa tygodnie).
Na obecna chwilę przygotowaliśmy krótkie poradniki pomagające w rozpoczęciu użytkowania aplikacji. Można je zobaczyć tutaj.
McKee pisze:Wow !
Dziękuję :oops:
Dopiero zobaczyłem.
Nagrody zaczniemy przygotowywać/wysyłać w następnym tygodniu ;)
Awatar użytkownika
SQ9KRD
Postów w temacie: 1
Posty: 636
Rejestracja: 29 sty 2017, 10:00
Lokalizacja: Godów
Drukarka: XYZ PRO 1.0 3in1
x 107

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: SQ9KRD »

Hmmm zainstalowałem sprawdziłem - odpadłem :)
Niestety nie współpracuje z Da Vinci ( zresztą jak 99,9% innego oprogramowania zostaje tylko S3D)
Cena proponowana czyli 99$ jest jakąś alternatywą lecz jeśli mam dołożyć 50$ i mieć kombajn w postaci Simply3D to chyba jednak wybieram sprawdzone rozwiązanie. Będę jednak trzymał kciuki za produkt PL. Może kiedyś stanie się kompatybilny z Da Vinci Pro
Drukarki:
Da Vinci 1.0 Pro 3in1 - dla ABS`u , AnyCubic I3 Mega x 2 - dla PLA ,Anycubiq Delta Kossel - Linear - dla zabawy, AnyCubic Photon - dla detali, AnyCubic X - pole 300x300x305 + TPU
Ultimaker 2 ext - progress 65%
Awatar użytkownika
emartinelli
Zasłużony
Postów w temacie: 2
Posty: 1195
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:54
Lokalizacja: Łódź
x 423

Re: Executor3D - polski slicer (1.x beta)

Post autor: emartinelli »

Nie wiem jak u was ale u mnie za nic nie chce wygenerować podpór :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Slicery”