Executor3D - polski slicer (1.x beta)
- FlameRunner
- Zasłużony
- Postów w temacie: 8
- Posty: 6568
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
- x 2056
Re: Executor3D - polski slicer
Uruchamia się. Od razu żałuję, że HMI zrobione w tych cholernych rozmazanych czcionkach ClearType. Jak mnie to wkurza :/
Wszystko rozmazane jakby człowiek ścierą po ekranie pojechał.
Wszystko rozmazane jakby człowiek ścierą po ekranie pojechał.
- Yorg 68
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 1
- Posty: 272
- Rejestracja: 05 gru 2016, 09:48
- Lokalizacja: Myślenice
- x 79
Re: Executor3D - polski slicer
Mimo kilku podejść - po odznaczeniu wersji testowej - program zamiera.
Drukuję - bo lubię... i jeszcze mogę
Jerzy
Jerzy
Re: Executor3D - polski slicer
Znaczy macie pecha...
Tak to wygląda. Pocięte na defaultach. Cięcie trwało ok. 2 minut.
Jak dla mnie interface nieczytelny, ale ja jestem zwolennikiem stylu Win2000
Tak to wygląda. Pocięte na defaultach. Cięcie trwało ok. 2 minut.
Jak dla mnie interface nieczytelny, ale ja jestem zwolennikiem stylu Win2000
- Załączniki
-
- 3DBenchy_N04_PLA.zip
- (765.93 KiB) Pobrany 171 razy
Re: Executor3D - polski slicer
Ciekawie wyglada. Ma opcje "prime pillar"?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Executor3D - polski slicer
Tu jest reszta ustawień, w trakcie sprawdzania zauważyłem, że jest EN, ale nie każ mi ponownie tego robić plis, bo szału dostaję patrząc na te ekrany. No nie wiem, znaczy wiem, ja jestem po^&*(any, ale jeśli mnie ktoś będzie przekonywał, że to jest czytelne, to zmarnuje czas :/
BTW pliki celowo PNG więc to co widać tak wygląda, nie ma żadnej kompresji stratnej. Czcionki są tak zwalone w rzeczywistości.
BTW pliki celowo PNG więc to co widać tak wygląda, nie ma żadnej kompresji stratnej. Czcionki są tak zwalone w rzeczywistości.
Re: Executor3D - polski slicer
Potwierdzam jak koledzy, po kliknięciu aktywacji wersji próbnej wywala program.
Edit: Działa po zmianie na zintegrowaną kartę graficzną,
Edit 2: Ale wysypuje się po próbie załadowania STL
Edit: Działa po zmianie na zintegrowaną kartę graficzną,
Edit 2: Ale wysypuje się po próbie załadowania STL