Modyfikowane Grzanie stołu (anycubic mega X)

Czyli niech moc będzie z Tobą!
Igor_Wlodarczyk
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 11
Rejestracja: 02 kwie 2021, 18:33

Modyfikowane Grzanie stołu (anycubic mega X)

Post autor: Igor_Wlodarczyk »

Witam
Jestem początkujący w druku 3D, zakupiłem jakiś czas temu anycubic mega X niestety trafił mi się z krzywym stołem przez co nie mogę nic drukować.
Chcialbym zakupić w firmie która tnie woda metal, blachę aluminiową ok 5mm grubości o takiej samej wielkości (310x330) tylko że nie wiem jaką mate grzewcza użyć. Śruby mocujące nie są na krańcach i nie chce kupić maty o dobrych wymiarach ale że będę musiał przewiercić mate w miejscu drutu Grzewczego...
Jakieś porady dla początkującego ? I w sumie też chcę zapytać jak podmienić (podpięcie do płytki) okablowanie aby nic nie zepsuć.
Awatar użytkownika
Pjoter
Drukarz
Postów w temacie: 3
Posty: 2004
Rejestracja: 16 lis 2017, 18:53
Lokalizacja: Gdańsk
Drukarka: HEVO, MK3S
x 877

Re: Modyfikowane Grzanie stołu (anycubic mega X)

Post autor: Pjoter »

Cześć! Na początek spróbuj iść do lokalnego szklarza (o ile akurat rządowa wróżba z wnętrzności woła wskazała że takie biznesy mogą być otwarte) po lustro 4mm (niehartowane o ile ktoś wgl hartuje lustra). Wymiary jak stół roboczy. Zaopatrz się też w 4 spinacze biurowe (takie czarne metalowe klamry) aby przypiąć lustro do stołu na rogach. Nałóż to lustro bezpośrednio na aluminiową powierzchnię stołu. Ze zdjęć w internecie widzę że oryginalna szklana powierzchnia jest zdejmowalna. Nowe szklane lustro od szklarza będzie płaskie i powinno rozwiązać Twoje problemy. Przed wydrukiem warto je posmarować klejem w sztyfcie lub popsikać Hegronem. Ja polecam zaopatrzyć się Klej do wydruków Devil Design.
Moje wydruki | Thingiverse | PrusaPrinters
Anycubic i3 Mega - sprzedana
HyperCube Evolution #1 - worklog
Ender-2 - sprzedana
Prusa MK3S - odkupiona używana
HyperCube Evolution #2 - szukam na nią miejsca na razie w odstawce
Igor_Wlodarczyk