[ZU] zlecę złożenie/mody/wdrożenie drukarki 3d

[ZU] - Zlecę Usługę (druku, wycinania, naprawy...), [WU] - Wykonam Usługę
Navigare

[ZU] zlecę złożenie/mody/wdrożenie drukarki 3d

Postautor: Navigare » 09 sty 2019, 12:12

Poszukuję osoby z Warszawy/okolic która ma doświadczenie w druku 3d do pomocy w złożeniu zamówionej drukarki, zrobieniu modów oraz przeszkoleniu. Jestem zupełnym amatorem i trzeba poświęcić napewno sporo czasu, mogę się rozliczać stawką godzinową lub z góry ustalonym ryczałtem. Elementy które chcę drukować są duże 40x40x20 i dość skomplikowane (duże kąty). Zależy mi, żeby zminimalizować ilość czasu na błędy, stąd pomysł dogadania się z kimś, kto za sensownym wynagrodzeniem pomoże mi to wszystko ustawić i wdrożyć. Drukarka jaką wybrałem to Tronxy X5SA 400. Jeśli trzeba więcej info proszę o kontakt przez PW.
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 800
Kontaktowanie:

Re: [ZU] zlecę złożenie/mody/wdrożenie drukarki 3d

Postautor: dziobu » 09 sty 2019, 12:35

Jeśli mam być szczery - złóż i odpal sam. Takiej pomocy szukaj dopiero jak będzie na prawdę źle.

Drukarka którą wybrałeś (ta półka, nie konkretnie ten model) wymaga znajomości tematu i obsługi sprzętu. Co i jak byś nie robił to tego nie ominiesz. A najszybciej i najlepiej nauczysz sie robiąc to wszystko samemu. Czas przeznaczony na to teraz zaowocuje w przyszłości - inaczej swoje zmarnujesz później walcząc z zatkaną głowicą czy krzywym stołem.

Jeśli nie chcesz marnować czasu na testy i naukę to zacznij od czegoś klasy Ultikamera/Zortraxa/Makerbota.
cardjunk, WillingMagic
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D | Inne
Awatar użytkownika
rafaljot
Zasłużony
Drukarka: Lume, K8400, HC Evo
x 599

Postautor: rafaljot » 09 sty 2019, 12:43

E tam. Nie słuchaj @dziobu. :) zawsze co dwie głowy to nie jedna.
Lume, Lume+
Velleman Vertex K8400x2
HyperCube Evolution ST 250
carving85

Postautor: carving85 » 09 sty 2019, 12:54