Prusa Research - czas realizacji zamówienia, podejście do klienta

Rozmowy na luzie np. o pogodzie lub śmiesznych kotach
Awatar użytkownika
daras
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 88
Rejestracja: 28 gru 2017, 21:46
x 2

Prusa Research - czas realizacji zamówienia, podejście do klienta

Post autor: daras »

6 stycznia zapłaciłem za drukarkę I3 MK3 w oficjalnym sklepie Josefa Prusa w Pradze. Od tego momentu minęło 2,5 miesiąca, a drukarki jak nie miałem tak nie mam. Terminy w tabelce są przestawiane z tygodnia na tydzień. Na maile odpowiadają od niechcenia i z delikatną arogancją. Myślałem że jeśli zrobię zakup u producenta to zostanę obsłużony należnie, jednak pomyliłem się bo informacje są zdawkowe a między wierszami można przeczytać "daj nam człowieku spokój, jak wyślemy do otrzymasz". Ja rozumiem że można mieć opóźnienia, bo sam czasami takie mam, ale o każdym opóźnieniu informuje klienta i bardzo go przepraszam, W sklepie oficjalnym Prusa, takie metody niestety nie są praktykowane. Wiem że mają sporo zamówień, ale do diabła obracają już od dłuższego czasu całą kwotą którą otrzymali z góry, to chyba jakieś wyjaśnienia powinny mi się należeć. Czy ktoś robił zakupy w tym sklepie i czy został potraktowany podobnie jak ja?
Awatar użytkownika
artur_n
Postów w temacie: 1
Posty: 962
Rejestracja: 20 lis 2017, 21:48
Lokalizacja: RJA
Drukarka: Prusa MK4, P1S AMS
x 179

Re: Prusa

Post autor: artur_n »

Właśnie stoją przed dylematem zakupu tego modelu. I zastanawiam się jak długo trzeba będzie czekać.
Awatar użytkownika
Berg
Zasłużony
Postów w temacie: 2
Posty: 7569
Rejestracja: 05 lis 2016, 11:57
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: Lume, K8400, HC Evo
x 2675

Re: Prusa

Post autor: Berg »

daras pisze:6 stycznia zapłaciłem za drukarkę I3 MK3 w oficjalnym sklepie Josefa Prusa w Pradze. Od tego momentu minęło 2,5 miesiąca, a drukarki jak nie miałem tak nie mam. ?
jeśli kupowałeś w styczniu, to zapewne miałeś informację, gdy klikałeś dodaj produkt do koszyka" , że to przedsprzedaż i że sprzedaż będzie od marca.

Ja też wtedy chciałem, ale okazało się, żę coś nie tak z moim VAT-UE i transakcja nie przeszła. W każdym razie z pełną  świadomością, że to przedpłata.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, 16:42 przez Berg, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
anraf1001
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 2
Posty: 1509
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 182

Re: Prusa

Post autor: anraf1001 »

Z jakim stołem brałeś drukarkę? Z tego co mi wiadomo wersję z tym nowym stołem z "powder-coated" PEI po prostu nie działają. Stąd pewnie tak spore opóźnienie.
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarki: Hypercube Evolution :cool2:
Prusa ala Haribo/Mk3 :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
Berg
Zasłużony
Postów w temacie: 2
Posty: 7569
Rejestracja: 05 lis 2016, 11:57
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: Lume, K8400, HC Evo
x 2675

Re: Prusa

Post autor: Berg »

myślę, że im nie działają stabilnie te tmc2130 i że pęka lakier na malowanej proszkowo cienkiej blaszce, bo takiej blachy nie idzie pomalować proszkowo, zwłaszcza, jak się ma rozszerzać pod wpływem zmian temperatury potem.

Nie mniej i tak bym ją kupił :D
Awatar użytkownika
anraf1001
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 2
Posty: 1509
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 182

Re: Prusa

Post autor: anraf1001 »

A coś było na temat odpadającego proszkowego PEI :D Ale tak samo. Tak czy tak bym brał :D
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarki: Hypercube Evolution :cool2:
Prusa ala Haribo/Mk3 :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
FlameRunner
Zasłużony
Postów w temacie: 1
Posty: 6568
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
x 2056

Re: Prusa

Post autor: FlameRunner »

Dział komentarze to nie jest kółko dyskusyjne.
Przenoszę temat do jakiegoś bardziej odpowiadającego mu działu.
I zmieniam tytuł na mniej lakoniczny.
Awatar użytkownika
daras
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 88
Rejestracja: 28 gru 2017, 21:46
x 2

Re: Prusa Research - czas realizacji zamówienia, podejście do klienta

Post autor: daras »

Ja wiem że to przedsprzedaż. Informacja którą dostałem mówiła że zakup ten będzie wysyłany od 1 marca i ja to rozumiem, odczekałem tydzień i napisałem do nich. Z wielką łaską zamiast odpowiedzi otrzymałem już zmienioną tabelkę że będą wysyłać od 5 marca. no to czekam tydzień i znów ponawiam pytanie o termin dostawy. Otrzymałem kolejną tabelkę z informacją że wysyłka będzie od 12 marca ale dodatkowo napisali że w tym tygodniu na pewno wyślą. Dziś napisałem rano i do teraz nie otrzymałem odpowiedzi. Co do stołu to ja się nie orientuje jaki otrzymam nie znam się to nawet się nie zagłębiałem w temat. Szczerze mówiąc na dzień dzisiejszy jestem zawiedziony obsługą klienta, może sama drukarka kiedy już ją w końcu otrzymam zrekompensuje mi wkurzenie.

P.S. Przepraszam admina za niewłaściwe umieszczenie posta.
Awatar użytkownika
Julian
Postów w temacie: 1
Posty: 736
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:42
x 196

Re: Prusa Research - czas realizacji zamówienia, podejście do klienta

Post autor: Julian »

Od tego są w danym kraju przedstawiciele którzy rezprezentują producenta.
Zapisujemy klientów na listę. Jak dostaniemy sprzęt, dopiero pobierzemy płatności.:)

Dodam od siebie, że dystrybutorzy są traktowani podobnie :)

Pozdrawiam
sp6vgx
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 1
Posty: 489
Rejestracja: 06 lut 2018, 18:38
Lokalizacja: Warszawa
x 74
Kontakt:

Re: Prusa Research - czas realizacji zamówienia, podejście do klienta

Post autor: sp6vgx »

Powiedzmy tak nie pierwszy i nie ostatni raz gdzie firma sobie nie radzi zapewne jak ma sporo zamówień.

Ot brak przygotowania automatu który by rozsyłał informacje o zmianie terminów itd.

Miałem tak kilka razy... największy bajzel był jak kupowałem pierwsze RB PI gdzie duży dystrybutor (więc co się dziwić niewielkiej firmie) całkowicie nie radził sobie z kolejnością wysyłania zgodnie z tym jaki ma się numer na liście (a kolejność decydowała bo był deficyt sprzętu).

Zapewne mają takich pytań sporo i sobie nie dają rady co przekłada się na w/w efekt. Ot takie uroki zamówień w przedsprzedaży...
For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.
Ultimaker 1 i 1/2, Szrotek, Vertex K8400, Anycubic I3 Mega
ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym”