Sklep v-slot.pl - opinie

Polecasz bądź odradzasz interesy z daną osobą lub firmą?
Regulamin forum
Uwaga! W kategorii "Giełda" obowiązuje surowy regulamin (link).
Awatar użytkownika
V-Slot_pl
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:37
Lokalizacja: Wrocław
x 3
Kontaktowanie:

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: V-Slot_pl » 28 gru 2020, 23:27

Witam,
Ponieważ poruszony został nasz temat pozwolimy się odnieść do wątku autora oraz pozostałych opinii.
Na wstępie dziękujemy za pozytywne opinie od części osób, które tutaj się wypowiedziały :thumbup: .

Każde opinia z uwagami co do naszej pracy i produktów jest również dla nas bardzo istotna bo to te opinie z zastrzeżeniami pozwalają nam poprawiać błędy i podnosić jakość naszej pracy.
Nie wypieramy się swoich błędów i nie ukrywamy, że zdarza się nam je popełnić jednak czasem niektóre kwestie warto wyjaśnić aby osoby czytając ten temat nie wyciągały wniosków na podstawie opinii jednej strony.

Zanim przejdziemy do autora nawiążę do kilku opinii dot. cięcia.
Marvin27 pisze:Ja też niestety nie jestem zadowolony z dokładności cięcia profili z tego sklepu i to dwukrotnie, też musiałem sobie docinać na ukośnicy (specjalnie zakupiłem).

matikyle pisze:Na "pocieszenie" dodam, że wszystkie profile z tego sklepu przyszły mi krzywo pocięte i musiałem sobie kombinować dodatkowo planowanie :D. Z tego powodu musiałem dokupić 2 profile. (...)

- profile V-SLOT oferowane przez naszą firmę, produkowane są przez nas w Polsce i cięte również przez naszą firmę.
W zapleczu maszynowym mamy 2 duże przemysłowe piły automatyczne. - piły te zapewniają możliwie wysoką jakość i precyzję cięcia biorąc pod uwagę m.in stosunek ceny produktu końcowego do jakości i precyzji.
Każdego roku nasz park maszynowy jest doskonalony tak aby produkty przez nas oferowane spełniały oczekiwania naszych klientów.
W roku 2020 odnotowaliśmy zaledwie kilka rażących błędów podczas procesu cięcia.
Wielu klientów pyta nas o precyzję cięcia i każdy otrzymuje prawdziwą informację dot. precyzji jaką udaje nam się osiągnąć biorąc pod uwagę tolerancję błędu podawaną przez producenta jednostki tnącej oraz naszego technologa produkcji.
Staramy się do każdego klienta podchodzić indywidualnie i jeśli zostanie nam zgłoszone, że zamówiony profil znacznie odbiega od wymiaru zamawianego to w większości wypadków wymieniamy profil na nowy.
Dlatego z przyjemnością sprawdzimy czy Panowie @Marvin27 oraz @matikyle zgłaszali do nas swoje uwagi przed wygłoszeniem swojej opinii na tym forum. - będziemy wdzięczni za przesłanie przez Panów adresów e-mail powiązanych z zamówieniem.

Co do autora i tematu głównego.
Odpisaliśmy już Panu na naszym profilu FB jednak widzę, że porusza Pan wiele kanałów - w takim razie tu również z przyjemnością wyjaśnimy kwestię Pana zamówienia.
Zamawiając przez naszą stronę przy każdym produkcie znajduje się informacja "Wysyłka w: xx dni roboczych"
Zamówienie, które Pan złożył zawierało produkty ,których termin wysyłki wynosi 14 dni roboczych. - i dobrze Pan o tym wie jednak zapewne "zapomniał Pan" o tym wspomnieć opisując temat.
Tak jak Pan wspomniał, zamówienie złożone zostało przez Pana w dniu 8.12 ok. godziny 23'30.
Dzisiaj tj. 28.12.2020 r mija dokładnie 13 dzień roboczy więc jeszcze nie został przekroczony termin wysyłki.
Nasz pracownik poinformował Pana również, że w dniu 24.12.2020r Pana przesyłka została przekazana kurierowi - chociaż to również Pan podważa.
Naturalnie nie każdy musi znać realia sprzedaży i działanie firm spedycyjnych dlatego to Panu tu również wyjaśnimy.
Przesyłki przekazywane do firm spedycyjnych w okresie Świątecznym mogą być odbierane przez kurierów, jednak na sortownie gdzie aktualizowany jest ich status mogą trafić po okresie Świątecznym. Nie oznacza to jednak, że ktoś Pana "oszukuje". Paczka została wydana kurierowi w dniu 24.12 a na sortownie gdzie został zaktualizowany jej status trafić mogła w pierwszym dniu roboczym po świętach. Tak więc biorąc pod uwagę czas dostawy deklarowany przez firmę spedycyjną w dniu jutrzejszym paczka powinna być u Pana co tylko potwierdzi nasze słowa.
Miło nam będzie jeśli paczka jutro dojdzie i opisze Pan również ten fakt na forum, facebooku i innych kanałach.

LancerX pisze:Nie mogę wyluzować, bo gdy tam leży moje 1100zł a szanowna tfu pani mówi że nie będzie ze mną rozmawiać

LancerX pisze:Tam nadal jeszcze miła pani mówi że zostało wysłane 24. Mówię, co na to kurier. "No widocznie jest w trakcie". To zostało wysłane 24 czy jest w trakcie 28 o godzinie 14:40? Pani nie wiedząc co odpowiedzieć: "czy zauważył pan termin realizacji zamówień 14 dni roboczych?"
Wkurzyłem się. Najpierw było wysłane, później w trakcie a teraz gadka o terminie realizacji 14 dni roboczych.
Już nie wchodzę w dyskusję tylko ciągle pytam kiedy dostanę moją przesyłkę.
Pani stwierdza że nie będzie ze mną już rozmawiać, po czym mówi do widzenia.
- przykro nam, że poruszył Pan ten wątek.
Na początku - proszę sobie zdać sprawę, że w naszej firmie pracuje kilkadziesiąt osób. Każdy ma swoją rolę i dziennie każdy z naszych pracowników odpowiada na dziesiątki a często setki pytań telefonicznych, e-mailowych oraz prowadzimy wiele rozmów z klientami w naszym sklepie we Wrocławiu.
Nie każdy pracownik musi znać historię każdego pojedynczego zamówienia.
Osoba, która odpowiadała na Pana pytanie telefonicznie, widzi informacje systemowe, które również musi zweryfikować.
Ponieważ wszedł Pan również na ten wątek, nie sposób tu jednak nie wspomnieć, że Pani z którą Pan rozmawiał, postanowiła zakończyć z Panem rozmowę ponieważ epitety jakie "rzucał" Pan w kierunku kobiety były delikatnie mówiąc nie na miejscu, szczególnie w sytuacji gdy jak Pan widzi, termin realizacji nie został przekroczony - o czym Pan nie wspomniał pisząc ten post.
Staramy się profesjonalnie podchodzić do naszej pracy i oczekujemy tego samego. W sytuacji gdy pracownik jest obrażany, ma prawo zakończyć rozmowę.

Reasumując będziemy nadzorować Pana zamówienie i wierzę w to, że w dniu jutrzejszym potwierdzimy, że paczka dotarła do Pana nawet wcześniej jak powinna.


Korzystając z okazji - jeszcze raz dziękujemy za pozytywne opinie oraz zaufanie wielu z Państwa.
Cieszymy się, że możemy od kilku lat dostarczać Państwu produkty, które umożliwiają tworzenie wielu wyjątkowych rozwiązań.
Nie jesteśmy nieomylni i popełniamy błędy - dlatego dziękujemy również za wszystkie merytoryczne uwagi jakie otrzymujemy. Każda z nich jest analizowana przez pracowników oraz Zarząd naszej firmy.
Rok 2020 był dla nas bardzo pracowity i wyciągniemy z niego wiele wniosków.
To dzięki Państwu już dzisiaj możemy powiedzieć, że na początku 2021r V-SLOT Polska będzie dysponował kolejnym nowym, większym magazynem, który umożliwi nam zwiększenie stanów produktowych co wpłynie na szybszy czas wysyłki oferowanych przez nas produktów.
Na prośbę wielu klientów w roku 2021 uruchomimy kolejne linie produkcyjne nowych typów profili aluminiowych.
Linia cięcia profili zostanie doposażona w kolejny automat tnący profile aluminiowe tak aby zapewnić Państwu stały dostęp do tego produktu i umożliwić zakup profili "ciętych na wymiar" w krótszym czasie.
Jeśli tylko nam czas pozwoli, utworzymy dla Państwa w nowym obiekcie pod Wrocławiem warsztat prezentacyjny gdzie będą mogli Państwo na żywo obejrzeć, wybrać i zakupić produkty. Liczymy, że wkrótce będziecie Państwo mogli osobiście zapoznać się z pracą m.in drukarek takich jak V-CORE czy V-CAST oraz wielu innych maszyn jakie oferuje nasza firma.

Pozdrawiamy
Zespół V-SLOT Polska
Berg, Kopytko, konradsdev1
Sklep V-Slot.pl - Profile aluminiowe V-Slot, C-beam, akcesoria OpenBuilds.
eczige
Posty: 2
Rejestracja: 26 gru 2020, 02:32
Lokalizacja: Hiszpania
Drukarka: Ender 3 pro
x 2

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: eczige » 29 gru 2020, 01:54

Ot i fajny finał "sporu" (mam nadzieję, że finał i LancerX jutro potwierdzisz odbiór przesyłki). Przy okazji niechcący wyszła dobra reklama dla firmy :)
mcxmcx
Posty: 1714
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 167

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: mcxmcx » 29 gru 2020, 06:52

Cześć kolego vslot.


Czy możesz się podpisać imieniem i nazwiskiem?

Oraz czy jesteś pracownikiem czy też wynajętym ludkiem z zewnątrz?
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
dale
Posty: 110
Rejestracja: 11 lis 2020, 13:23
Drukarka: Prusa i3 MK3S
x 16

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: dale » 29 gru 2020, 07:59

mcxmcx pisze:Cześć kolego vslot.


Czy możesz się podpisać imieniem i nazwiskiem?

Ja bym poprosił od razu o zdjęcie.
To jest sieć. A konto dosyć stare, dla mnie raczej wiarygodne, chyba że środowisko pełne jest uśpionych szpiegów konkurencji czyhających na to by kogoś zdyskredytować czy zrobić "piar".
mcxmcx pisze:Oraz czy jesteś pracownikiem czy też wynajętym ludkiem z zewnątrz?

Jeśli wypowiada się w imieniu firmy, nie ma to większego znaczenia.

Ja w każdym razie, trochę się uspokoiłem bo sam czekam na przesyłkę. Mam nadzieję że kąty i wymiary będą OK, Choć, jak by co, mogę je splanować.
mcxmcx
Posty: 1714
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 167

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: mcxmcx » 29 gru 2020, 08:06

Ma, w kontekście przetwarzania danych osobowych i naruszenia zasad.

1. Pracownik robiący syf i naruszenie rodo.
2. Magik z zewnętrznego PR i też naruszenie zasad rodo.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
dale
Posty: 110
Rejestracja: 11 lis 2020, 13:23
Drukarka: Prusa i3 MK3S
x 16

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: dale » 29 gru 2020, 08:15

Jedyne naruszenie rodo było by gdyby firma v-slot przekazała dane klienta na zewnątrz niezgodnie z prawem. Ale jak znam życie, ma zapis w regulaminie że "kupując u nich zgadzasz się na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do obsługi sprzedaży" a taka sytuacja jak najbardziej spełnia definicję takiej obsługi.
Zauważ że firma nie pisze nic o tym że klient naruszył ich wizerunek. Podważa wiarygodność, co w efekcie może prowadzić do utraty zysków i innych strat wywołanych spadkiem obrotów. A to jest relatywnie łatwe do wykazania i potencjalnie niebezpieczne w sądzie.
Dlatego może rozsądniej przyjąć że doszło do nieporozumienia a obie strony wykazały dobrą wolę do jego rozwiązania - jak na cywilizowanych ludzi, na poziomie, przystało :)
Holgin
Posty: 798
Rejestracja: 06 sty 2019, 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Prusa A8
x 543

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: Holgin » 29 gru 2020, 09:04

Co do jakości cięcia - odkąd zacząłem kupować profile w firmach nie powiązanych z drukiem 3D tylko bardziej przemysłowymi, które zajmują się tym profesjonalnie, nie mam ochoty kupować gdzie indziej ;) w innym wątku był opisywany jeden sklep.

Jestem z Wrocławia więc jakby firma vslot zaprosiła mnie na warsztat chętnie popatrzę na maszyny i na jakość cięcia ;)


Co do sedna wątku, rozumiem, że każdy produkt ma dupochron w postaci dopisku "14 dni roboczych na realizację", ale ciekawi mnie to, że sklep żaden w sposób nie odniósł się do "6-7 dni" podanych przez LancerX. Jeżeli faktycznie taki termin został podany przez pracownika sklepu, to wasz cały wielki wywód i zasłanianie się 14 dniami traci jakąkolwiek rację bytu. Wiadomo, formalnie wszystko jest OK ale szczerze mówiąc moim zdaniem to bez znaczenia. Robienie n kolejnych obietnic, które nie są spełnione, by na koniec zasłaniać się formalnym terminem 14 dni jest bez sensu - tylko pogarsza sytuację.

No ale jakby na starcie klient dostał informacje, że 14 dni to 14 dni i może nie dojechać przed świętami, to mógłby zacząć szukać gdzie indziej :shock:
morf, panWiadr0
mcxmcx
Posty: 1714
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 167

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: mcxmcx » 29 gru 2020, 09:11

Zgoda na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia sprzedaży w żaden sposób nie odnosi się do publicznego dyskutowania zachowania klienta, jego terminów zamówień i innych.

Druga sprawa, że pacjent piszący na forum nie ma (teoretycznie) dostępu do procesu sprzedaży (jakaś kobietka obsługiwała, tutaj jest facet), tak samo naruszeniem jest dyskusja pomiędzy pracownikami nr zachowania klienta.

Zgadzam się, jak ktoś dostarcza nieprawdziwe informacje nr terminu i zasad to klient może być rozczarowany i rozczarowanie wyrazić.

A fabryka przyjmuje to na klatę albo przedstawia prawdziwe dane przed zawarciem umowy.

Pytanie czy kolega rozczarowany sklepem vslot będzie chciał ciągnąć kwestię naruszeń czy "oleje" niepoważna firmę.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
Awatar użytkownika
V-Slot_pl
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:37
Lokalizacja: Wrocław
x 3
Kontaktowanie:

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: V-Slot_pl » 29 gru 2020, 09:24

mcxmcx pisze:Cześć kolego vslot.
Czy możesz się podpisać imieniem i nazwiskiem?
Oraz czy jesteś pracownikiem czy też wynajętym ludkiem z zewnątrz?

Tak, jestem pracownikiem firmy i mam możliwość wypowiedzenia się w jej imieniu. Ponieważ autor odniósł się do firmy a nie konkretnej osoby, uważam, że przedstawienie stanowiska w imieniu firmy jest tu zasadne.

Pozwolicie Panowie, że nie będę się tu odnosił do każdego pojedynczego komentarza i aby wyklarować sytuację napiszę możliwie zwięźle.
Komentarz z naszej strony pojawił się tylko ze względu na fakt, iż autor sam "wywołał" firmę do tablicy. Myślę, że rozsądnym jest aby obraz sytuacji nie był jednostronny dlatego możliwie obszernie opisałem sytuację w poprzednim komentarzu tak aby osoby czytające to forum mogły budować sobie własną opinię.

Konto jak ktoś zwrócił już uwagę zostało założone jakiś czas temu i nigdy nie "zaśmiecaliśmy" forum spamem i tego robić nie będziemy.
Chcemy tylko być na nim obecni tak aby mieć możliwość odnosić się do ewentualnych opinii o nas, służyć Wam naszą pomocą a dodatkowo oferować kolejne źródło kontaktu do nas.

Wracając do głównego tematu , wg. informacji spedytora paczka powinna być dzisiaj u autora postu więc mam nadzieję, że temat ten zostanie pozytywnie zamknięty.

dale pisze:Ja w każdym razie, trochę się uspokoiłem bo sam czekam na przesyłkę. Mam nadzieję że kąty i wymiary będą OK, Choć, jak by co, mogę je splanować.
- proszę się nie martwić. Nasza firma funkcjonuje od kilku lat, można nas odwiedzić i porozmawiać.
Wszystko zostanie dostarczone zgodnie z zamówieniem.

Przy okazji - wiemy, że wymiar w wielu przypadkach jest bardzo istotny. Jak wspomniałem piła (później pozwolę sobie wrzucić film) posiada pewną tolerancję. Staramy się docinać z najwyższą starannością jednak zawsze dodatkowa uwaga aby dopilnować długości profili o bliźniaczym rozmiarze jest dla nas bardzo przydatna bo po otrzymaniu tej informacji produkcja tnie wszystkie profile jednocześnie dzięki czemu wymiar każdego z nich będzie identyczny.
Sklep V-Slot.pl - Profile aluminiowe V-Slot, C-beam, akcesoria OpenBuilds.
mcxmcx
Posty: 1714
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 167

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: mcxmcx » 29 gru 2020, 09:30

Super.
To przedstaw się kolego, chyba że się wstydzisz?


Czy dyskusja na forum publicznym szczegółów zamówienia jest zawarta w waszej instrukcji postępowania z DO?
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.

Wróć do „Komentarze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość