Sklep v-slot.pl - opinie

Polecasz bądź odradzasz interesy z daną osobą lub firmą?
Regulamin forum
Uwaga! W kategorii "Giełda" obowiązuje surowy regulamin (link).
Awatar użytkownika
Berg
Zasłużony
Posty: 6720
Rejestracja: 05 lis 2016, 11:57
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: Lume, K8400, HC Evo
x 2173

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: Berg » 04 sty 2021, 14:13

nie nie chiał bym się odnieść do upublicznianej prywatnej wiadomości. Nie dobrze mi się robi na samą myśl, że miał bym to powiększyć by dało się przeczytać. Zastanawiam się co trzeba mieć w głowie by się tak drobną sprawą zajmować kolejny tydzień.
Weź to załatw jak mężczyzna a nie dzieciak z przedszkola, wypisując bzdety w internetach.

A co do Ewangelii wg św. Mateusza, którą cytujesz, to polecam obszerniejszy fragment.
Awatar użytkownika
sagittario
Posty: 249
Rejestracja: 27 kwie 2018, 11:25
Drukarka: Anet A8, Inventor
x 84

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: sagittario » 04 sty 2021, 14:51

Czekajcie bo się bajzel robi :D
Ja to widzę tak-kolega LancerX powinien opisać w pierwszym poście wszystko co ma do firmy, w której robił zakupy. Wady, zalety, problemy "itepe". Bo chyba o to w tym wątku chodzi. Ale nie wylewać żale tylko obiektywnie podejść do sprawy.
A sklep powinien (jeśli chce) odnieść się do zarzutów i przedstawić swoje dowody, że tak było (albo i nie).
Dodatkowo mile widziane będą komentarze ludzi, którzy coś tam kupili.
Bo ja mam teraz problem gdyż widzę przepychanki słowne gdzie "moja prawda jest mojsza (LancerX) od twojszej (sklep)" i nie wiem czy kupować czy nie kupować tam w przyszłości.
kretu
Posty: 574
Rejestracja: 18 kwie 2017, 20:56
Lokalizacja: Szczecin
Drukarka: Bizer
x 130

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: kretu » 04 sty 2021, 15:22

LancerX a ja mam prośbę abyś odniósł się do odpowiedzi sklepu.
1.Czy zamówienie faktycznie złożyłeś o tak późnej porze?
2.Czy na stronie przy zamówieniu był podany czas realizacji?
3.Czy na pewno gdy upewniałeś się telefonicznie o czas realizacji podałeś wszystkie zamówione elementy czy jedynie z grubsza. I ile minęło od zapytania o czas realizacji do faktycznego zamówienia.
4.Czy w rozmowie z konsultantką byłeś spokojny czy może faktycznie mogło cię ponieść?
5.Czy masz zdjęcie niedoskonałości cięcia? Bo dla jednego idealnie wycięte do dla takiego PanWiadro byłoby niedopuszczalne :devil: i by ich ganiał co do mikrona.

Bo wybacz ale jak na razie utwierdzam się w przekonaniu że to starcie dwóch Januszy. Bo zarówno twoje jak i sklepu zachowanie jest dla mnie co najmniej dziwne.
morf
Grzesinski
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2020, 12:18
x 2

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: Grzesinski » 04 sty 2021, 15:39

mcxmcx pisze:Jeszcze raz. Pan sales jest w pracy i niestety, jego nie obowiązują zasady ochrony danych osobowych.

Podpisał się, dał d... to teraz świeci gola d... I nic nie zmieni powoływanie się na rodo, bo rodo dotyczy wyłącznie konsumentów.


Obowiązuje każdą osobę fizyczną. A że najczęściej są afery z wyciekiem danych konsumentów to inna sprawa.
Celem umieszczenia danych nadawcy w prowadzonej korespondencji raczej nie było upublicznianie ich w Internecie.
mcxmcx
Posty: 1714
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 167

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: mcxmcx » 04 sty 2021, 16:08

Przykro mi kolego, z chwilą kiedy wykonujesz pracę i twoje dane związane są z wykonywaniem pracy, tracisz nad nimi kontrolę.

Dane dla osób w pracy typu policjant, sędzia, strażak, lekarz, sprzedawca w sklepie, wszelakie oferty podpisane nazwiskiem, korespondencja handlowa, to wszystko już nie jest chronione "danymi osobowymi".

Ale, jak panienka która rzuciła słuchawką narzekała na klienta: "to wuj złamany, Kamil od prowadnic" a handlowiec zidentyfikował klienta po tym, i tak, to już jest naruszenie rodo.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
LancerX
Posty: 5
Rejestracja: 10 gru 2020, 17:06

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: LancerX » 04 sty 2021, 16:21

rafaljot pisze:nie nie chiał bym się odnieść do upublicznianej prywatnej wiadomości. Nie dobrze mi się robi na samą myśl, że miał bym to powiększyć by dało się przeczytać. Zastanawiam się co trzeba mieć w głowie by się tak drobną sprawą zajmować kolejny tydzień.

Może gdy już opanujesz odruch wymiotny i podołasz wysiłkowi powiększenia obrazka poprzez jego kliknięcie, to wtedy zobaczysz o co chodzi.
Może zrozumiesz, że od wtorku 29. grudnia temat był zablokowany i wszyscy zapomnieli o spawie. Aż 2 stycznia, czyli 4 dni później, dostałem maila (który z takim obrzydzeniem jednak może zmusisz się przeczytać), żeby już teraz, natychmiast, bezzwłocznie usunąć dane pana managera, bo inaczej to grzywna lub więzienie. Widocznie pan manager wstydzi się własnego nazwiska, może jakaś trauma ze szkoły. Bo chyba nie był tajemnicą numer telefonu, adres ani NIP firmy, które to wszystkie są dostępne na tej stronie.
https://www.v-slot.pl/pl/i/Kontakt/9
W związku z wezwaniem musiałem pisać do moderatora prośbę o wyrzucenie tego obrazka. A dzisiaj gdy temat się został odblokowany, wrzuciłem już całkowicie legalną (:D) wersję zrzutu, wyjaśniając co się stało.
Zrozumiałeś już kto ciągnie temat?

sagittario, wszystkie zarzuty są opisane w wątku. Rozumiem, że trudno przez to wszystko przebrnąć bo się nie chce, sam nie czytam takich tematów. Ale na prośbę kretu, odpowiem na zadane przez niego pytania w punktach.
kretu pisze:1.Czy zamówienie faktycznie złożyłeś o tak późnej porze?

Tak, moja wina. Uznajmy że to nie 8 tylko 9 grudnia.
kretu pisze:2.Czy na stronie przy zamówieniu był podany czas realizacji?

To sprawę wyjaśnia screen z maila wrzucony ponownie dzisiaj. Przy większości towarów jest termin 14 dni, więc napisałem pytanie czy tak jest rzeczywiście bo jeśli tak to mogę z części zrezygnować i zamówić później, żeby pierwszą część dostać szybciej. Ponownie odsyłam do screena i odpowiedzi managera.
kretu pisze:3.Czy na pewno gdy upewniałeś się telefonicznie o czas realizacji podałeś wszystkie zamówione elementy czy jedynie z grubsza. I ile minęło od zapytania o czas realizacji do faktycznego zamówienia.

Odpowiedz jak powyżej. Nie telefonicznie tylko mailowo - screen. Między mailem a zamówieniem minęło 30 godzin.
kretu pisze:4.Czy w rozmowie z konsultantką byłeś spokojny czy może faktycznie mogło cię ponieść?

Napiszę ponownie. Kilka dni telefonów zakończonych "Skrzynka głosowa abonenta jest pełna". Jeden mail bez odpowiedzi. Aż w końcu 21 grudnia udało się dodzwonić do pani która mówi że "jutro wysyłamy, w środę pan dostanie".
Po wcześniejszym dowiedzeniu się rano że GLS nie odebrał jeszcze przesyłki od nadawcy, kolejny telefon 28 grudnia po godz. 15stej, ten sławny.
kretu wybacz, czy Ty byłbyś spokojny gdybyś czuł na sobie temperaturę ciepłego moczu którym jesteś oblewany od momentu kiedy tylko dałeś im swoje pieniądze? Powiedziałem co z GLSem i do znużenia powtarzałem "kiedy wyślecie paczkę" lub "kiedy otrzymam swoją przesyłkę". Pani się trochę motała, że gdzieś to jest przetwarzane, a ja pytałem dalej. W końcu pani powiedziała że nie będzie ze mną rozmawiać i powiedziała "do widzenia". Później dzwoniłem jeszcze kilka razy, ale nikt nie podniósł telefonu. Widocznie pan manager musiał być bardzo zajęty.
kretu pisze:5.Czy masz zdjęcie niedoskonałości cięcia? Bo dla jednego idealnie wycięte do dla takiego PanWiadro byłoby niedopuszczalne :devil: i by ich ganiał co do mikrona.

To nie ja pisałem o nierównych cięciach.

Czy coś jeszcze? Może fryteczki do tego?
1kamil
Posty: 165
Rejestracja: 16 cze 2020, 15:56
Lokalizacja: Waw
Drukarka: Modded Ender 5
x 22

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: 1kamil » 04 sty 2021, 18:19

LancerX pisze:Aż 2 stycznia, czyli 4 dni później, dostałem maila (który z takim obrzydzeniem jednak może zmusisz się przeczytać), żeby już teraz, natychmiast, bezzwłocznie usunąć dane pana managera, bo inaczej to grzywna lub więzienie. Widocznie pan manager wstydzi się własnego nazwiska, może jakaś trauma ze szkoły. Bo chyba nie był tajemnicą numer telefonu, adres ani NIP firmy, które to wszystkie są dostępne na tej stronie.
https://www.v-slot.pl/pl/i/Kontakt/9


Ja akurat w tej kwestii kompletnie się zgadzam z tą osobą.

Jeśli ja bym był na jej miejscu też nie chciałbym aby moje nazwisko w którymś momencie było w kontekście danej firmy, o ile nie jest to świadoma w pierwszej kolejności moja decyzja i firmy. Możesz "ujawnić dane", które są faktycznie publicznie dostępne. Taką daną jest nazwa firmy, jej siedziba lub NIP. Taką daną (jeśli nie jest wskazane inaczej) nie jest imię i nazwisko pracownika firmy:
- https://www.prawo-cywilne.info/umieszcz ... 261-c.html
- https://www.politykabezpieczenstwa.pl/p ... pracy-cz-2
- https://forumprawne.org/nowe-technologi ... wisko.html

Tak samo jak pracownik będący przedstawicielem pracodawcy nie ma obowiązku podpisywaniem się z imienia i nazwiska.

Publikacja wizerunku pracownika na stronie internetowej będzie wymagała natomiast uzyskania jego dobrowolnej zgody.


To bardzo źle, że masz takie wątpliwości, bo ustawy o działalności gospodarczej wyraźnie wskazują jakie dane są jawne. Jawne są dane przedsiębiorcy prowadzącego ten sklep, ale dane pracownika już nie. Do złożenia skargi, i to nawet urzędowej, wystarczy Ci oznaczenie sprzedawcy, adres sklepu, data, godzina i opis słowny (np. ten wredny rudy w okularach). Nie dają też kupującemu uprawnień do legitymowania osób.


Pewnie, możesz wylewać swoją frustrację ale rób w sposób którym nie ośmieszasz siebie.
Ender 5:
- TL V6
- SKR MINI 2.0, Neopixel, Fil sensor
- Hydra V6 z 4010 i 2x5015
- Octoprint na Raspberry PI 4 podłączony przez UART5
- Custom Marlin 2.0.7
Awatar użytkownika
morf
Posty: 1875
Rejestracja: 17 sty 2017, 12:28
Drukarka: Prusa MK3S
x 711

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: morf » 04 sty 2021, 18:46

Bla bla bla towar jest ok czy nie ok?

Może by zakończyć gówno burzę i skonkludowac:
Sklep ma/nie ma problemu z dostawami w terminie?
Towar zamówiony jest dobry/zły itp bo chyba po to są te wątki na forum. Nie róbmy elektrody
JGFTW
Done is better than perfect.
Awatar użytkownika
Pjoter
Posty: 1182
Rejestracja: 16 lis 2017, 18:53
Lokalizacja: Gdańsk
Drukarka: HEVO, MK3S
x 514

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: Pjoter » 04 sty 2021, 19:02

Coś czuję że jakby towar był zły to by @LancerX z komisariatu pisał te posty, jednocześnie składając zeznania że go oszukali.
Gownoburza wielka się zrobiła, bez sensu otwierany ten temat. Marek powinien był przywrócić posty ale temat zostawic zamknięty.
IMHO 30h między info o dostępności a zakupieniem towary to wystarczająco by ktoś inny wykupił końcówki z magazynu.
Nie ma co się przypierdalać do kartonu i spuszczac się nad etykieta wysyłki. To że przez odpowiednie długie grzebanie odnalazłeś dane innej osoby nie oznacza że ktoś złamał rodo. Tak jak było mówione - przestań jęczeć jak dzieciak.
morf, JGFTW
Moje wydruki | Thingiverse | PrusaPrinters
Anycubic i3 Mega - sprzedana
HyperCube Evolution #1 - worklog
Ender-2 - sprzedana
Prusa MK3S - odkupiona używana
HyperCube Evolution #2 - szukam na nią miejsca na razie w odstawce
dale
Posty: 110
Rejestracja: 11 lis 2020, 13:23
Drukarka: Prusa i3 MK3S
x 16

Re: Sklep v-slot.pl - opinie

Postautor: dale » 09 sty 2021, 16:36

Zanim temat zostanie zamknięty.
Ja swoje zamówienie dostałem dzień po wskazanym w podsumowaniu aukcji terminie... chyba opiszę to obszerniej, może wytarguję zniżkę na następnie zamówienie. I kij z tym że po drodze były święta - dzień po terminie - to istotne :)

A poważnie mówiąc, towar ładnie docięty, bez wad w postaci rys czy innych śladów, dziś złożyłem kolejne zamówienie u nich.
Dla mnie cała ta sytuacja to jedno wielkie nieporozumienie o którym obie strony powinny zapomnieć.

ps. na drukarkach i sprzęcie się znacie, ale o RODO i tym podobnych - mniej :) Jak by ktoś był zainteresowany, na pw wyjaśnię - kto-komu i dlaczego :)
Bo temat mimo że prosty, ma wiele niuansów :)

Wróć do „Komentarze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość