[kom] 3Drukarki

Polecasz bądź odradzasz interesy z daną osobą lub firmą?
Awatar użytkownika
McKee
Zasłużony
Posty: 1014
Rejestracja: 20 kwie 2016, 23:00
x 142

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: McKee » 01 lip 2017, 10:15

Jednym słowem siła sukcesu tkwi w małych firmach gdzie właściciel jest blisko Klienta a nie w wielkich korporacjach ...
Tylko dlaczego Państwo doi tych małych jednocześnie dając ulgi i różne ułatwienia tym dużym... ehhh.... (sorry za OT).
Julian, marek91
Motto na dziś: "How may I abuse you?"
Awatar użytkownika
Zepco
Posty: 280
Rejestracja: 25 kwie 2017, 22:23
Lokalizacja: Kielce
Drukarka: PRUSA i3 MK2S
x 33

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: Zepco » 01 lip 2017, 15:45

Ze względu na rozszerzenie oferty (TPU, filamenty na drewnianych szpulach) zrobiłem kolejne zamówienie i ponownie wszystko na wysokim poziomie. Ale przy okazji chyba odkryłem ich źródło sukcesu. Za każdym razem po przyniesieniu paczki i jej rozpakowywaniu mój kot dziwnie długo ją obwąchuje a potem odchodzi spokojny i szczęśliwy. Wygląda na to, że oni tam coś dodają, co uzależnia. ;-) A może to te małe gratisy dołączane do zamówienia... sam już nie wiem.
Na pewno żaden z dużych graczy nie zrealizowałby przesyłki tak, żeby dotarła tak szybko.
Julian
Prusa i3 MK2S
Anet A8 - po wydrukach usztywniających
Awatar użytkownika
morf
Posty: 300
Rejestracja: 17 sty 2017, 12:28
Drukarka: X3D XL
x 35

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: morf » 04 lip 2017, 11:25

Rowniez polecam sklep! Ekspresowa wysylka i do tego promocyjnie darmowa :-)
Julian
Awatar użytkownika
papkie
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2017, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Drukarka: Graber i3
x 4
Kontaktowanie:

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: papkie » 11 lip 2017, 12:20

Zamówiłem szpulę za 40zł/1kg i przekonałem się, że taka różnica w cenie nie musi oznaczać gorszej jakości, bo druk mnie zaskoczył, praktycznie zero nitkowania i solidny filament.
Paczkę miałem na drugi dzień roboczy w paczkomacie, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, bo akurat mi się kończył poprzedni filament, także odpoczynku od druku nie miałem :)

Na pewno wrócę do Juliana niedługo, tym razem na większe zakupy, polecam!
Julian
Awatar użytkownika
papkie
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2017, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Drukarka: Graber i3
x 4
Kontaktowanie:

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: papkie » 04 sie 2017, 15:37

No i wróciłem - i ponownie jestem bardzo zadowolony, ponownie przesyłka na drugi dzień w paczkomacie.
Dodatkowo otrzymałem próbki różnych materiałów, co mnie bardzo ucieszyło, ponieważ chciałem wypróbować jak się drukuje z innym typem filamentu - teraz mam okazję, tylko przywrócę drukarkę do działania :D
Julian
Awatar użytkownika
Zepco
Posty: 280
Rejestracja: 25 kwie 2017, 22:23
Lokalizacja: Kielce
Drukarka: PRUSA i3 MK2S
x 33

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: Zepco » 01 wrz 2017, 12:44

Kolejne dwa zakupy i za każdym razem przesyłka wychodzi jeszcze tego samego dnia roboczego. Nawet w okresie urlopowej stanęli na głowie, co podziwiam bo wiem jaki potrafi być młyn. Co ciekawe rozmawiałem z Julianem ok 16 żeby sprecyzować zamówienie, a następnego dnia ok 9-10 przesyłka czekała w paczkomacie. Chyba trzeba sklonować wodza i rozesłać do wszystkich firm wysyłkowych. ;-)
Niech żyje Julian, król filamentów. ;-)
Julian
Prusa i3 MK2S
Anet A8 - po wydrukach usztywniających
Awatar użytkownika
Hejterro
Posty: 61
Rejestracja: 21 sie 2017, 20:40
x 6

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: Hejterro » 05 wrz 2017, 13:36

I ja chciałbym polecić sklep 3drukarki.pl :) W czwartek zamówione, w poniedziałek już drukowałem pięknym rubinowym PETG! Paczka dobrze zabezpieczona, a próbki ładnie opisane (co nie zawsze jest oczywiste). I przez te próbki, już chyba niedługo wrócę z kolejnym zamówieniem :D
Julian
Awatar użytkownika
Padnik
Posty: 21
Rejestracja: 17 cze 2017, 12:04
Lokalizacja: Kraków
x 1

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: Padnik » 27 wrz 2017, 12:35

Wyłonie się krótko z swojej ciemnej komnaty by podziękować Julianowi i bardzo polecić jego sklep!
Cóż tu powiedzieć... przeznaczenia nie oszukasz :lol:
Kupiłem drukarkę już po raz drugi w tym sklepie, duży plus za bardzo szybką dostawę, była już następnego dnia i jeszcze do tego mega Bonusik :D
Julian
"Everyone is a maker, only I am a printer" 8-)
Awatar użytkownika
PrzemoS
Zasłużony
Posty: 333
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:11
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: Ultimaker 2 Extended
x 70

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: PrzemoS » 27 wrz 2017, 15:03

WYGINAM SMIALO CIALO WYGINAM SMIALO CIALO ....POLECAM TEGO PANA a kogo?????? JU LI ANA !!!!!!!!!:) <podpinam sie rowniez> :)
"Z pozdrowieniami Przemek" :git: :git:

Mendel90 Remastered - Sprzedana
:( :( :(
Ultimaker 2 Extended - Lepiej być nie Moze :devil: :devil: :devil:
xyzyx
Posty: 87
Rejestracja: 02 sie 2017, 06:22
Drukarka: Hypercube PrusaI3Box
x 3

Re: [kom] 3Drukarki

Postautor: xyzyx » 03 paź 2017, 19:03

Również się dołączę, sklep super. Zamawiam dziś jutro mam u siebie, szybka reakcja na korespondencję. Spoko sklep naprawdę. :)

Wróć do „Komentarze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość