Anycubic 4MAX okiem świeżaka

Tutaj można pochwalić się drukarką już uruchomioną bądź kupioną
Egzator
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 24
Posty: 75
Rejestracja: 24 gru 2018, 09:59
x 4

Anycubic 4MAX okiem świeżaka

Post autor: Egzator »

Cześć,
Postaram się opisać wszystko to, co jest związane z moją drukarką Anycubic 4MAX. Jest to moja pierwsza styczność z drukarką 3D, jak i drukiem 3D, więc jestem zupełnie zielony i czasami jeszcze błądzę we mgle, przez co może być to ciekawa "relacja".

1. Zamówienie
W tym wątku zapytałem się co kupić. Padło na Anycubic 4MAX. Drukarkę zamówiłem 27.12.2018 z oficjalnego sklepu Anycubic na Aliexpress za 279$, z magazynu PL (wysyłka przez DPD). Po 40 minutach dostałem numer śledzenia, ale do DHL. Jak się szybko okazało, zmienili mi magazyn na DE. Poczekałem do 29.12.2018, ale numer śledzenia nadal był pusty, czyli nawet nie wygenerowali na nim listu przewozowego. Tego dnia napisałem do sklepu na Aliexpress z zapytaniem co się dzieje z wysyłką. Nie dostałem żadnej informacji zwrotnej. Postanowiłem odezwać się do Aliexpress z pytaniem, czy sklep może bez mojej wiedzy zmienić mi formę wysyłki i magazyn (30.12.2018). Po kilku godzinach dostałem informację, że sklep powinien to ze mną uzgodnić... I faktycznie, 31.12.2018 sklep się do mnie odezwał i napisał, że przepraszają, w polskim magazynie skończyły się te drukarki i zmienili mi magazyn na niemiecki. Już nic im nie odpisywałem, bo szykowałem się na sylwestra. Po nowym roku (02.01.2019) nadal numer śledzenia był pusty, ale coś mnie tknęło, by sprawdzić jeszcze raz numer na Aliexpress. Bingo - zmienili mi numer śledzenia na prawdziwy, do tego paczka była w formie jakiejś szybkiej wysyłki. W każdym razie była już w doręczeniu 03.01.2019, ale akurat tego dnia nie mogłem jej odebrać, więc odebrałem ją następnego dnia (03.01.2019).

2. Składanie
Od razu muszę przeprosić za brak zdjęć, ale po prostu o tym nie pomyślałem.