Drukarka PLA/ABS do firmy za max 20k

Zastanawiasz się co wybrać? Zapytaj tutaj.
hipps
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 7
Posty: 7
Rejestracja: 16 kwie 2019, 14:39

Drukarka PLA/ABS do firmy za max 20k

Post autor: hipps »

Dzień dobry,
Proszę o zaproponowanie drukarki do firmy specjalizującej się w wytwarzaniu urządzeń elektronicznych głównie w obudowach z metalu oraz plastiku. Drukarka ma służyć do wytwarzania prototypów obudów bądź ich części składowych.

Oto wymagania:
1. Budżet 8-20tys;
2. Zastosowanie: firma, do wytwarzania prototypów obudów urządzeń elektronicznych, elementy drukowane z jednolitego materiału, żądane minimalne pole robocze w mm to 250x250x250;
Dodatkowe wymagania: drukarka powinna pochodzić z rynku krajowego, a jej producent powinien zapewniać dobre wsparcie techniczne i serwis, powinna być łatwa i wygodna w obsłudze, szybkość i dokładność będą dodatkowymi atutami;
3. Nie mam doświadczenia z tego typem urządzeniami, kilka razy trzymałem drukowane elementy w rękach i wiem jakie są ograniczenia druku 3D.

Podsumowując chodzi o drukarkę wygodną i łatwą w obsłudze, współpracującą z programami 3D (SolidWorks) pracującą w kilkuosobowym biurze. Myślałem o Zortrax M300 Plus, niestety nie znalazłem wielu opinii na jej temat, może ktoś ma i doradzi czy warto, czy lepiej może jednak coś innego?
Awatar użytkownika
Julian
Postów w temacie: 2
Posty: 736
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:42
x 196

Re: Drukarka PLA/ABS do firmy za max 20k

Post autor: Julian »

Cześć,
Z urządzeń Plug&Play, wydaje się, że M300 plus będzie jednym z lepszych urządzeń z takim polem roboczym. Możesz spojrzeć jeszcze na maszyny Raise3D, ale ja chyba stawiałbym na Zortraxa - bardziej pewny.
I nie przejmuj się małą ilością opinii. Znając słyną już konstrukcję m200, raczej jest dobrze ;)
Dodatkowo, użytkownicy m300 plus raczej rzadko zaglądają w takie miejsca. Jest to związane z tym, ze pracują na nich a nie dłubią ;)



Na PW wysłałem ofertę na dostawę.
bialy_worek