Drukarka dla początkującego do 1200zł (kilka faworytów)

Zastanawiasz się co wybrać? Zapytaj tutaj.
Awatar użytkownika
Merlin
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2019, 22:50
Lokalizacja: Żywiec
x 3

Drukarka dla początkującego do 1200zł (kilka faworytów)

Post autor: Merlin »

Witam,

Na wstępie chciałbym się przedstawić (docelowo więcej będzie w odpowiednim dziale), Jestem Marcin, student 3 roku Mechaniki i Budowy Maszyn.
Rok temu pojawił się pomysł drukarki, jednak z różnych względów sprawa się odroczyła, ale w tym roku już definitywnie postawiłem na zakup. No i właśnie, dużo czytam, oglądam i do pewnego momentu było wszystko dobrze, jednak teraz mam co raz większy mętlik w głowie. Ale do rzeczy:

1. Podaj budżet. - Myślałem o czymś w granicach 800zł, to tak rozsądnie, jednak trochę poczytałem i jestem w stanie dać gdzieś w granicach 1200zł + osobno jakiś dobry markowy filament.

2. Jasno określ swoje potrzeby
Tak jak wspominałem, jestem na studiach inżynierskich, niemal codziennie coś projektuję w Inventorze, Catii, NX'ie, chciałbym wiele z tych modeli przenieść do rzeczywistości. Drugi aspekt, chyba ważniejszy - to hobbystycznie jestem modelarzem. Szeroko pojęte modelarstwo kolejowe w skali 1:87 (tak, wiem mała skala, małe elementy ale jestem w stanie pogodzić się z pewnymi niedoskonałościami wydruku), a także modelarstwo RC, głównie samochodowe. Chciałbym wiele elementów do swojego hobby zaprojektować, wydrukować i dopracować. Myślę że pole robocze niema szczególnego znaczenia, bo z zasady będą to niewielkie elementy.