Flying bear ghost 5 vs two trees sapphire pro 2

Zastanawiasz się co wybrać? Zapytaj tutaj.
Awatar użytkownika
Neon
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 11
Posty: 38
Rejestracja: 09 paź 2020, 00:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
x 1

Flying bear ghost 5 vs two trees sapphire pro 2

Post autor: Neon »

Witam
Jestem nowicjuszem na portalu. Nigdy nie korzystałem i nie widziałem na żywo żadnej z drukarek 3D. Nie mniej jednak nadeszła pora o podjęciu decyzji w sprawie zakupu przedmiotowego sprzętu. Drukarki potrzebuje do szeregu projektów elektronicznych DIY lub modyfikacji posiadanego już sprzętu. Czasami jakaś część wewnętrzna urządzenia wykonana z tworzywa sztucznego się połamie i można wtedy druknąć.
- zakres cenowy to ok 1500zł (wiem że trzeba będzie coś extra modować) - to lubię :yahoo:
- z opisu filamentów raczej wydruki będę robił z petg i ABS. Choć swojej małżonce powiedziałem że też można jakieś wazoniki aniołki i inne duperelki (warunek dzięki któremu doszliśmy do porozumienia w sprawie zakupu ) - :crazy2:
- wiem że kicha ale sprzęt będzie stał w moim pokoju gdzie śpię. Później się zastanowię nad umieszczeniem w piwnicy ale będę musiał zamontować wcześniej jakiś alarm GSM ;)

Trochę przewertowałem to forum oraz Internet i pod rozwagę wstępnie przychodzą mi dwie drukarki: (ewentualnie inne w podobnej cenie)
Flying bear ghost 5 albo Two trees sapphire pro 2 (z obudową)
Zarówno jedna jak i druga wymaga szeregu modyfikacji, jednak prosiłbym Was o pomoc w wyborze pod kątem jakości wydruku oraz ewentualnych przyszłościowych możliwych upgrade-ów tak aby drukarka posłużyła parę ładnych lat. No i podstawa ,aby drukarka częściej drukowała niż była naprawiana :cool2:
Zakupu będę dokonywał w nadchodzącym święcie 11.11 na Ali lub Banggood i do tego też czasu będę chciał mieć w koszyku wszelkie komponenty potrzebne do niezbędnej modyfikacji sprzętu.