Drukarka do prób

Zastanawiasz się co wybrać? Zapytaj tutaj.
korky
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 6
Posty: 14
Rejestracja: 07 sty 2021, 20:26
x 1

Drukarka do prób

Post autor: korky »

Witam. Chciałbym zrealizować swój pomysł, a raczej sprawdzić czy by się on sprzedał.
Nie jestem całkowicie zielony, ale daleko mi do nawet średniozaawansowania.
Modelowanie 3D, slicer, g-code, lutowanie, spawanie, majsterkowanie- nie czarna magia.
Druki też jakieś wykonywałem ale niewiele na małej drukareczce.

- Dlaczego w ogóle chcesz kupić drukarkę? Do zabawy drukarką samą w sobie? Do majsterkowania? Do firmy, gdzie drukarka ma być takim samym narzędziem jak wiertarka bądź tokarka?
-Ta drukarka miałaby mi posłużyć do stworzenia metodą prób i błędów mój pierwszy produkt, który sprzedam po zadawalającej mnie cenie, bądź nie. Jeśli sprzedam będę gotów kupić solidniejszą drukarkę "do firmy" która na siebie zarobi. Nie chce w każdym razie wydawać 20 K na drukarkę, skoro nie wiem czy mój pomysł nie jest wybujany.

- Jakiego typu przedmioty masz zamiar drukować? Czy potrzebujesz łączyć dwa materiały w jednym wydruku (głównie chodzi o rozpuszczalny materiał podporowy)?
-jeden materiał (jak narazie)

- Jakiej wielkości przedmioty planujesz drukować (i dlaczego tak duże?!)
-drukarka o polu roboczym 400x400x400 byłaby wystarczająca. Były by to maksymalne wymiary przedmiotu. Dany przedmiot nie musi być wykonany z ogromną dokładnością. Wydaje mi się, że dysza 0,8 lub nawet 1mm mogłaby być odpowiednia, gdyż głównie zależeć mi będzie na z grubsza kształcie zyskując przy tym czas.

- Ile czasu jesteś w stanie poświęcać drukarce i czego oczekujesz od producenta? Czy jesteś skłonny samodzielnie złożyć drukarkę (z zestawu lub z samodzielnie skompletowanych części)? Czy jesteś skłonny samodzielnie dokonywać poważniejszych napraw drukarki?
-mogę poświęcić sporo czasu, byle nie wieczność :D