Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Dla zupełnie zielonych w temacie druku 3D
rumun
Posty: 22
Rejestracja: 12 gru 2016, 08:13

Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Postautor: rumun » 11 sie 2017, 15:51

Panowie. Wcześniej problemu nie miałem. Teraz po długim czasie nieużytkowania mojej Prusy zapodałem nową szpulę PLA i jest kłopot.
Niby wszystko jest ok ale ścieżki obrysu nie są zlane ze sobą i tworzą oddzielne prążki przez co wydruk nie jest wytrzymały mechaniczne.
Kalibrację pojedynczej ścieżki robiłem. Próbowałem też podwyższyć temperaturę i było może ciut lepiej ale znowu ostatnia warstwa była przegrzana.
Coś poradzicie? Filament do lipy?

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
anraf1001
Posty: 1073
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 96
Kontaktowanie:

Re: Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Postautor: anraf1001 » 11 sie 2017, 15:59

Sprawdzales srednice filamentu w losowych punktach. Jak nie to moze sprawdz suwmiarka.
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarka: Hypercube Evolution :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 1847
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 184

Re: Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Postautor: Kopytko » 11 sie 2017, 17:08

wrzuc zdjecie wydruku , moze coś więcej się uda zgadnąć.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
borek
Posty: 70
Rejestracja: 17 lut 2017, 12:14
x 6

Re: Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Postautor: borek » 12 sie 2017, 08:21

Inny filament ma inną temperaturę płynności, Podejrzewam że przyblokowywuje dysze bo nie wyrabia, Spróbuj na wolniejszej prędkości.
I tak jak koledzy piszą fotka plus opis jaki filament, oraz jakieś parametry slicera.
rumun
Posty: 22
Rejestracja: 12 gru 2016, 08:13

Re: Nie zlewa ścieżek obrysu. PLA.

Postautor: rumun » 16 sie 2017, 11:25

Dzięki Panowie.
Malo czasu mam więc na szybko zrobiłem kalibrację i okazało się że flow musiałem podkręcić do 120%. Dysza 0.4 a ścieżka ustawiona na 0.5. Temperatura zwiększona z 200 na 210. Jakoś lepiej jest ale winię tu chyba kiepski filament. Kupilem tanio jakiegoś chinczyka i jest do lipy. Łatwo go przypadkiem złamać.
Dziś dostałem PLA DevilDesign i sprawdzę na nim. Powinno być ok.

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Wróć do „Pytania o sprawy podstawowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość