Dziury na ostatniej warstwie

Dla zupełnie zielonych w temacie druku 3D
robal
Posty: 75
Rejestracja: 13 gru 2017, 18:15
x 6

Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: robal » 11 lip 2019, 13:35

Hej

Jeśli już było omawiane, może ktoś władny przeniesie to w odpowiedni temat? Mam taki problem jak na zdjęciach, nie mogę pozbyć się tych dziur w symbolach. Tnę to Curą - może ktoś zna jakąś opcję która by z tym pomogła? A może coś generalnie z drukiem nie tak? W sumie na jakość nie narzekam i w większości przypadków jest OK, ale z tym sobie nie radzę.

IMG_9029.JPG

IMG_9030.JPG
Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 232
Rejestracja: 06 sty 2019, 18:07
x 20

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: Jakub » 11 lip 2019, 13:40

Ustaw mniejszą szerokość ścieżki i zobacz w slicerze czy jest ok.
Moje maszyny 8-) :
Tevo tarantula - z laserem
Original prusa i3 mk2s - dobra (ale fajna też)
Do dyspozycji:
frezarka 3018.
W budowie:
własnej konstrukcji delta.
W planach:
Zakup racera i zabawa w pilota :thumbup: :shh:
Awatar użytkownika
Adinfo
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2018, 12:54
Lokalizacja: Radlin
Drukarka: Anycubic Linear Plus
x 30

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: Adinfo » 11 lip 2019, 13:50

Mam czasami podobny problem - zobaczymy czy w tym przypadku zmiana szerokości ścieżki pomoże.
bukszpryt
Posty: 28
Rejestracja: 05 cze 2019, 21:21
x 1

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: bukszpryt » 11 lip 2019, 13:58

To po prostu systemowe zabezpieczenie, żeby nie można było zbyt łatwo sobie gwiezdnych wrót wydrukować.
Awatar użytkownika
morf
Posty: 1121
Rejestracja: 17 sty 2017, 12:28
Drukarka: Δ Kossel Lin+
x 287

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: morf » 11 lip 2019, 14:00

Adinfo pisze:Mam czasami podobny problem - zobaczymy czy w tym przypadku zmiana szerokości ścieżki pomoże.

Bedziesz to w stanie zobaczyc juz na etapie podgladu w slicerze
Awatar użytkownika
Gmeracz
Posty: 205
Rejestracja: 03 lut 2017, 09:56
Lokalizacja: UK
Drukarka: ANYCUBIC Kossel Plus
x 40
Kontaktowanie:

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: Gmeracz » 11 lip 2019, 15:28

Można też spróbować prasowanie na najwyższej warstwie zmieniając jego przepływ.
Pozdrawiam
S.
Wojtex71
Posty: 8
Rejestracja: 30 lip 2018, 15:07
Lokalizacja: Piaseczno
Drukarka: Ender 3, CR10s PRO

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: Wojtex71 » 25 lip 2019, 22:33

Czy w Cura masz odznaczone (puste) "Filter out tiny gaps"?
Awatar użytkownika
chemik72
Posty: 316
Rejestracja: 03 maja 2016, 09:16
x 53

Re: Dziury na ostatniej warstwie

Postautor: chemik72 » 26 lip 2019, 07:35

Do poczytania :good:
https://get3d.pl/ultimaker/tech-zone/po ... StykajaSie
..jpg
..jpg (31.58 KiB) Przejrzano 291 razy
Pszemeq
SAIZEX 300x300
SAIZEX MINI 200x200
FREZARKA-PROXXON MF70-CNC

Wróć do „Pytania o sprawy podstawowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości