Zły wydruk Ender 3 pro

Dla zupełnie zielonych w temacie druku 3D
traffictiesto
Postów w temacie: 8
Posty: 45
Rejestracja: 23 gru 2019, 19:00
x 4

Zły wydruk Ender 3 pro

Post autor: traffictiesto »

Witam.
Mój pierwszy post i jestem zielony w druku 3d. :sick:
Kupiłem z Ali Ender'a 3 pro. kilka początkowych wydruków było ok. Potem żona myła okno o musiałem przestawić drukarkę. Po powrocie źle drukuje. Dokładniej żeby to zobrazować to drukuje nitki z odstępami i przerwami pomiędzy w linii pionowej. Co może być przyczyna ? Zauważyłem tez chyba tego nie było wcześniej ze jak podaje filament to tak stuka. Czy tak powinno być ? Rurka w której leci filament tez była luźnie przykręcona do podawacza filamentu. To dobrze ?
Proszę o pomoc i dziękuje z wszystkie uwagi.
Awatar użytkownika
Abys
Drukarz
Postów w temacie: 2
Posty: 807
Rejestracja: 09 lut 2019, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Drukarka: Ender 3 SKR1.4T,..
x 360

Re: Zły wydruk Ender 3 pro

Post autor: Abys »

Ender 3 SKR 1.4 Turbo / MKS Gen L V1, Bambu Lab P1P
traffictiesto
Postów w temacie: 8
Posty: 45
Rejestracja: 23 gru 2019, 19:00
x 4

Re: Zły wydruk Ender 3 pro

Post autor: traffictiesto »

Dodaje fotki i dziekuje za odpowiedz. Juz zabieram sie do czytania.
Załączniki
66B57956-FF4A-4F0B-BD8E-DA7FEE083DA5.jpeg
EEE6AA9B-2371-4BA9-9DD5-E1A64990DFC0.jpeg
66017749-ECC0-46E5-860A-DB8C0B49A33C.jpeg
Abys
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Postów w temacie: 1
Posty: 8943
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 5873
Kontakt:

Re: Zły wydruk Ender 3 pro

Post autor: dziobu »

traffictiesto pisze:Dodaje fotki(...)Juz zabieram sie do czytania.
To jeszcze to: viewtopic.php?f=22&t=2109 (obrót zdjęć)
traffictiesto pisze:Po powrocie źle drukuje.
Ciężko było by CI tak źle skręcić drukarkę żeby jej przestawienie powodowało aż tak duże zmiany.
Ale nie chcę się zdziwić :D
traffictiesto pisze:Dokładniej żeby to zobrazować to drukuje nitki z odstępami i przerwami pomiędzy w linii pionowej. Co może być przyczyna ?