Re: Filament DD - wpadka?
: 16 cze 2022, 00:22
Cześć,
Tu Adam z Devil Design. Pierwsze - sorry za wpadkę, widzę tylko fotki ale mniej/więcej mogę to siebie zobrazować i mam też podejrzenia dlaczego tak to wygląda. NIemniej jednak bez filamentu a przed wszystkim kartonów z etykietą - nic więcej nie mogę stwierdzić.
Same zdjęcia mi nie wystarczą do znalezienia przyczyny, muszę poznać więcej szczegółów. Proszę osoby, które otrzymasły taki filament o kontakt. Z pewnością wymienimy na dobry ale ważniejsze dla nas jest znaleźć przyczynę takiego zjawiska. Wiele takich i podobnych problemów pojawia się podczas produkcji, jest to "normalne" w firmach produkcyjnych. Mimo, iż nikt tego nie chce widzieć i przyznać - błędy się zdarzają.
Wiele z tych problemów rozwiązaliśmy skutecznie w przeszłości i nie mamy podobnych defektów. Niemniej jednak zawsze pojawia się coś nowego w naszej produkcji. Jak tylko znajdziemy źródło - z pewnością zmienimy proces lub procedury, które do tego doprowadziły.
Proszę bardzo o zwrot tych szpulek - najlepiej w oryginalnych opakowaniach. To istotne dla nas.
Wszystkie produkty wymienimy oczywiście na nowe.
Przepraszam za błędy - niestety obecnie Marek jest na urlopie a cała ekipa Devil Design ma przerwę do poniedziałku 20.6.
Ja osobiście będę w pracy dopiero 21.6 i wtedy się tym zajmę. Z góry dziękuje za zrozumienie i cierpliwość.
Taki okres:)
Tu Adam z Devil Design. Pierwsze - sorry za wpadkę, widzę tylko fotki ale mniej/więcej mogę to siebie zobrazować i mam też podejrzenia dlaczego tak to wygląda. NIemniej jednak bez filamentu a przed wszystkim kartonów z etykietą - nic więcej nie mogę stwierdzić.
Same zdjęcia mi nie wystarczą do znalezienia przyczyny, muszę poznać więcej szczegółów. Proszę osoby, które otrzymasły taki filament o kontakt. Z pewnością wymienimy na dobry ale ważniejsze dla nas jest znaleźć przyczynę takiego zjawiska. Wiele takich i podobnych problemów pojawia się podczas produkcji, jest to "normalne" w firmach produkcyjnych. Mimo, iż nikt tego nie chce widzieć i przyznać - błędy się zdarzają.
Wiele z tych problemów rozwiązaliśmy skutecznie w przeszłości i nie mamy podobnych defektów. Niemniej jednak zawsze pojawia się coś nowego w naszej produkcji. Jak tylko znajdziemy źródło - z pewnością zmienimy proces lub procedury, które do tego doprowadziły.
Proszę bardzo o zwrot tych szpulek - najlepiej w oryginalnych opakowaniach. To istotne dla nas.
Wszystkie produkty wymienimy oczywiście na nowe.
Przepraszam za błędy - niestety obecnie Marek jest na urlopie a cała ekipa Devil Design ma przerwę do poniedziałku 20.6.
Ja osobiście będę w pracy dopiero 21.6 i wtedy się tym zajmę. Z góry dziękuje za zrozumienie i cierpliwość.
Taki okres:)