Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Informacje o imprezach, targach itd.
Awatar użytkownika
anraf1001
Posty: 1204
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 115
Kontaktowanie:

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: anraf1001 » 02 gru 2017, 21:04

McKee pisze:mam nadzieję że "jeszcze", i że przyjadą, że poznam/zobaczę "swojego admina" wreszcie ;)

Może będzie więcej informacji niż to, że Filip nosi aparat :rotfl:
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarka: Hypercube Evolution :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
PrzemoS
Zasłużony
Posty: 338
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:11
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: Ultimaker 2 Extended
x 70

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: PrzemoS » 02 gru 2017, 21:08

Przyjmuje Plan do realizacji a jesli chodzi o ADMINISTRACJE bedzie mi osobiscie milo jak i pewnie innym osobom , gdybyscie sie pojawili na naszym SPOTKANIU. Rok 2018 ma 365,25 dni a nasze spotkanie tylko kilka , wiec PANOWIE ADMINI jak i RESZTA ZAPRASZAMY!:)
"Z pozdrowieniami Przemek" :git: :git:

Mendel90 Remastered - Sprzedana
:( :( :(
Ultimaker 2 Extended - Lepiej być nie Moze :devil: :devil: :devil:
Awatar użytkownika
Ciaho
Posty: 105
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:48
Lokalizacja: Katowice
x 16

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: Ciaho » 02 gru 2017, 22:15

Ja będę. Proszę mnie dopisać do listy.

A wcześniej była mowa o alkoholu...?
Ciaho
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 2247
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 234

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: Kopytko » 02 gru 2017, 22:25

Jakies piwo jest w cenie tego grilla z tego co pamietam. Ale i tak zapewne kazdy cos ze soba przywiezie. Ja jakas rudą napewno:)
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
PrzemoS
Zasłużony
Posty: 338
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:11
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: Ultimaker 2 Extended
x 70

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: PrzemoS » 02 gru 2017, 23:31

Jak ktos Lubi Bimber to moge zabrac ze soba na sprobowanie dla ludzi :) 52% bardzo dobry nie czuc nic na drugi dzien czujesz sie mega zdrowy :D
rafaljot
"Z pozdrowieniami Przemek" :git: :git:

Mendel90 Remastered - Sprzedana
:( :( :(
Ultimaker 2 Extended - Lepiej być nie Moze :devil: :devil: :devil:
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 2247
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 234

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: Kopytko » 03 gru 2017, 00:07

Na drugi dzien poprostu nic nie czujesz po tym bimbrze:p
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
virgin71
Posty: 632
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
x 59

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: virgin71 » 03 gru 2017, 09:04

PrzemoS pisze:Jak ktos Lubi Bimber to moge zabrac ze soba na sprobowanie dla ludzi :) 52% bardzo dobry nie czuc nic na drugi dzien czujesz sie mega zdrowy :D

Jak nie potracimy wzroku, to zabieraj:)
PrzemoS, WillingMagic
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 2247
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 234

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: Kopytko » 07 gru 2017, 11:30

Hej , ktoś jeszcze? Mało Nas , mało Nas do......
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
Artu
Posty: 791
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Drukarka: Menda90
x 63

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: Artu » 07 gru 2017, 12:41

Jakaś lista... :roll:
Pozdrawiam, Artur
# Menda90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :git: # Delta się buduje :mrgreen:
Moje wypociny na Thingiverse 8-)
Awatar użytkownika
virgin71
Posty: 632
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
x 59

Re: Zlot forumowiczów 15-17.06.2018

Postautor: virgin71 » 07 gru 2017, 12:46

Jest nas mało po prostu.

Wróć do „Eventy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: dawidu00, MaxXxi47 i 1 gość