Powinien być na środku ciężkości tj w kopterze zazwyczaj na pkt przecięcia ramion.
Mozna obracać u potem w sofcie ustawić że jest obrocony np 90deg w stosunku do pozycji normalnej
Problem z silnikami/reglami
Re: Problem z silnikami/reglami
Nie zawsze musi być w środku ciężkości, ale powinien (zalecane) być w osiach silników.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
- marek91
- Administrator
- Postów w temacie: 6
- Posty: 2563
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
- Lokalizacja: Gostyń
- x 1208
- Kontakt:
Re: Problem z silnikami/reglami
Czyli muszę to przerobić... Całe szczęście że spadł śnieg, teraz to mam duuużo czasu
Re: RE: Re: Problem z silnikami/reglami
Dobrze by było, żeby był w miarę centralnie. Ale kiedyś miałem w 450-ce z boku centerplate, i też działało, jeszcze na mis-ia sofcie.marek91 pisze:Czyli muszę to przerobić... Całe szczęście że spadł śnieg, teraz to mam duuużo czasu
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.