A niby z jakiej racji na własny koszt? Przecież to nie Twoja wina, że ci sprzedawca coś innego przysłał.
Jeżeli o zwrot kasy to się majfriendowi nie dziwię że portami trzęsie - dostają po d... za takie pomyłki i robią wszystko żeby uniknąć problemów. Niech wysyła expresem / lotniczą na swój koszt - możesz się dogadać że poczekasz na towar, ale nie zamykaj sporu dopóki towar do Ciebie nie dojdzie. Ty jesteś Panisko

a nie sprzedawca. (aliexpress to nie allegro - dbają o kupujących a nie o sprzedawców).
jarn: Sprzedawca kasy nie zwróci, bo sprzedawca kasy nie dostał. Aliexpress trzyma kasę dopóki klient nie potwierdzi, że dostał towar (lub minie te 40-60dni na dostawę i klient się nie odezwie / nie zgłosi żadnych pretensji). Jak się nie sprzedawca nie dogada z Klientem to aliexpress zwrot robi w 3-4 dni a sprzedawca dostaje po uszach (jakieś punkty karne im dolicza - dlatego wielu prosi o kontakt PRZED założeniem sporu - i to jest dobry zwyczaj IMHO (bądźmy dla nich ludźmi)). Jak się spór rozpoczął to potrafią też ściemniać: drogi zakupowiczu stracę prace, będę musiał sprzedać nerkę, oddać dzieci do sierocińca itp... Trzeba uważać w co się klika i nie przejmować się kłamstwami.