Dron do 1500 zł

Quadcoptery i inne bajery
gwidon777
Postów w temacie: 4
Posty: 275
Rejestracja: 23 sie 2020, 21:40
x 55

Dron do 1500 zł

Post autor: gwidon777 »

Chciałbym kupić drona.
Ma to być głównie zabawka dla syna (dla syna hehe :)) ale też chciałbym, żeby miał kamerkę (taką obracaną?) i gogle, żeby można było patrzeć z lotu ptaka :)
Kiedyś miałem Symę chyba X5 i fajnie to latało ale strasznie krótko trzymała bateria.
Założenie jest takie, żeby było to porządne ale też bez przesady cenowo. Wiadomo, że po miesiącu zabawy wyląduje w szafie więc nie ma co przepłacać.
Nie znam się na tym od strony dlatego proszę o polecenie konkretnego modelu. Jaki byście kupili mając około 1500 zł?
Z góry dzięki :)
VtxRtx
Postów w temacie: 3
Posty: 16
Rejestracja: 21 mar 2021, 20:50
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
x 2
Kontakt:

Re: Dron do 1500 zł

Post autor: VtxRtx »

Kupiłbym coś z DJI mavic albo phantom 3 professional
gwidon777
Awatar użytkownika
morf
Drukarz
Postów w temacie: 2
Posty: 3204
Rejestracja: 17 sty 2017, 12:28
Drukarka: Reprapy, Prusa MK3S
x 1578

Re: Dron do 1500 zł

Post autor: morf »

Moze jakiś stary DJI Spark skoro nie masz ambicji modelarskich.
Mavic (jedynka) jest jeszcze lepsza propozycja ale pewnie już poza budżetem.
gwidon777
Done is better than perfect.
VtxRtx
Postów w temacie: 3
Posty: 16
Rejestracja: 21 mar 2021, 20:50
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
x 2
Kontakt:

Re: Dron do 1500 zł

Post autor: VtxRtx »

Latałem phantomem 3 standard i powiem, że bardzo fajna zabawka. Trzeba tylko uważać, żeby nie kupić go uszkodzonego bo miewają problemy z zasięgiem (czasami lutowanie pomaga bo pada układ przestawiania mocy anteny). Poleciłbym używkę phantoma 3 professional z 4k i dobrze mieć do niego minimum 2 baterie (a najlepiej 3). Professional głownie jest w tym lepszy, że cała transmisja bezprzewodowa jest do kontrolera i do niego podłączasz telefon przez kabel USB OTG. W standardzie jest połączenie z kontrolerem + przez wifi do drona.