Strona 4 z 7

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 19 sty 2018, 22:40
autor: Kopytko
Widze ,ze chyba drukowałeś ten uchwyt w pionie? Jakbyś drukował tak jak teraz jest miałby dużą wytrzymałość, a tak jest bardziej podatny na szybkie złamanie wzdłuż drukowania w osi Z. Ale super ,ze taki przydatny wydruk:D

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 20 sty 2018, 00:03
autor: ltorhan
Wiem, ten jest juz polamany po testach, to byla pierwsza wersja zeby sprawdzic czy bedzie pasowal na mocowanie dzwigni sprzegła. 2 bedzie zrobiona z 2 czesci, chwyt oddzielnie i oslona oddzielnie i mozliwosc obrotu osłony wzgledem mocowania zeby w razie gleby od razu sie nie łamało, i drukowane bedzie tak jak mówisz zeby bylo wytrzymalsze.

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 20 sty 2018, 07:46
autor: McKee
Właśnie po zobaczeniu zdjęć chciałem napisać: Połam, zobacz jak się łamie i czy nie stanowi dodatkowego zagrożenia dla rąk ;)
PET-G powinien się zginać w miarę możliwości zamiast łamać (?). Ew może jeszcze jakiś wspornik do końca kierownicy dać? Ew metalowa listwa jako szkielet - takie coś chyba widziałem w "sklepowej" konstrukcji.
Kibicuję - daj opis i zdjęcia jak skończysz (albo i po drodze).

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 20 sty 2018, 16:02
autor: ltorhan
Rdzeń alu mogłbym dać gdybym jezdzil tylko w lesie. Jak jezdzi sie po torze gdzie jest duzo skoków jest ryzyko ze reka wpadnie miedzy kierownice a ten wlasnie rdzien i nadgarstek połamany. Musze zmienic troche projekt i bede drukowal wersje ostateczna :)

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 30 sty 2018, 22:38
autor: ltorhan
Kolejny ciekawy wydruk, tym razem raczej nie bedzie to czesc która bedzie uzywana w moto. Wydruk posluzyl mi do sprawdzenia czy model ktory wykonałem w Fusion360 będzie pasował do silnika. Kolejnym krokiem jest frezowanie tej pokrywy z bloczku alu PA6. Sam jestem ciekaw efektu końcowego :D

PS. Pasuje do silnika wiec można frezować :D

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 07 lut 2018, 19:23
autor: ltorhan
Czy tak wygląda głowica V6 full metal? Właśnie chciałem się wziąć za wydruk ślizgów filamentami igusa. Biorę nowa V6 od tdi-cad żeby zmienić dysze na 0.2 i wrzucić do hypercube a tu zdziwko. Zostałem zrobiony w konia czy tak na być?

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 07 lut 2018, 19:27
autor: FlameRunner
Nie. Cała zabawa z full metal polega na tym, żeby nie było teflonu w bloku.
W radiatorze, tam gdzie już chłodniej, może być (w oryginalnej E3D v6 jest).

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 07 lut 2018, 19:32
autor: ltorhan
No właśnie. Czyli gość robi ludzi w h. Teflon wchodzi od góry przez radiator do heatbreaka, później jest kilka mm "full metal" a dalej niespodzianka. Znowu teflon w heatbreaku aż do dyszy....

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 07 lut 2018, 19:36
autor: kretu
ltorhan Jesteś pewny co kupiłeś? Przecież TDI-CAD nie ma w ofercie hotendów fullmetal. Samo V6 nie oznacza że to będzie fullmetal. Żeby być dokładny ma hotendy jako komplet z PTFE i osobno łączniki tytanowe i polerowane które jak się dokupi dadzą fullmetal.

Re: Kolejny Hypercube EVO

: 07 lut 2018, 19:40
autor: ltorhan
No jak nie? V6 -> full metal. Lite6 -> ptfe