RADIATOR ekstrudera do Anetki

Awatar użytkownika
jagus
Postów w temacie: 6
Posty: 318
Rejestracja: 03 kwie 2017, 09:56
Lokalizacja: Jaworze koło BB
Drukarka: Anet-A8 and HCevo
x 90

RADIATOR ekstrudera do Anetki

Post autor: jagus »

Panowie czy jest sens dokładania do Anetki A8 ektruder mk8 czegoś takiego http://allegro.pl/radiator-ekstruder-re ... 30551.html oczywiście z dłuższą rurką bo na tej krótkiej nie wejdzie chciałbym około 4-6 tych podkładek?
Chodź tak się zastanawiam to przy dłuższych wydrukach pewnie rurka zagrzeje się tak samo na tym radiatorze bez założonego wentylatora ? :problem:
Moje maszynki:
Anet A8 po tuningu
Hypercube Evo już drukuje :)
Frezarka root3 cnc
Tokarka LD250 juz zmeczona ale wciąż działa
Spawarka mig-mag oraz inne warsztatowe sprzęty konstruktora :DD :git:
Awatar użytkownika
x3d
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 2
Posty: 80
Rejestracja: 01 gru 2017, 20:32
x 4

Re: RADIATOR ekstrudera do Anetki

Post autor: x3d »

Nie znam się, ale czy extruder nie powinien być właśnie gorący? Po co go chłodzić?
Oczywiście co innego sam wydruk.

Ciekawe pytanie.
użytkownik zbanowany permanentnie
Awatar użytkownika
anraf1001
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 2
Posty: 1509
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 182

Re: RADIATOR ekstrudera do Anetki

Post autor: anraf1001 »

x3d pisze:Nie znam się, ale czy extruder nie powinien być właśnie gorący? Po co go chłodzić?
Oczywiście co innego sam wydruk.

Ciekawe pytanie.
Ekstruder nie. Głowica tak. Tutaj chodzi raczej o to, żeby zminimalizować ilość ciepła która dotarłaby do ekstrudera z bloku grzejnego. Cholera wie dlaczego fabrycznie w Anetce żadnego chłodzenia, ani radiatora nie ma :/
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarki: Hypercube Evolution :cool2:
Prusa ala Haribo/Mk3 :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Postów w temacie: 2
Posty: 6384
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 1455