TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 679
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 76

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Pajacyk0v » 24 lip 2018, 00:19

dragonn pisze:a nie oliwisz czasem filamentu? I w jakich temp drukujesz max?


Nawet mi to nie przyszło do głowy ;)
PLA 195C, ABS 230C więc raczej dolne zakresy.
bandinse
Posty: 55
Rejestracja: 04 maja 2018, 13:24
x 2

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: bandinse » 24 lip 2018, 09:35

Zepco o tym samym myślałem, nawet wyciąć kawałek gumy z dędki takiej 1mm i podłożyć.
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 679
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 76

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Pajacyk0v » 24 lip 2018, 20:39

No i jest. Dysza premium od TDI-CAD.

g0k404fprv.JPG


Nie rozumiem tylko czemu z tyłu była ścięta prawie na ostro. Zrobiłem więc ręcznie tyci fazkę.

ghh95kg04gsdcs.JPG


A! Powierciłem jeszcze krzywo otwory w krążkach radiatora. Teraz będzie łatwiej nimi zakontrować gardziel w wózku (tak, wywaliłem oryginalna śrubę!)

65j6trh43gtf4e3g.JPG
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 679
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 76

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Pajacyk0v » 25 lip 2018, 21:18

:shock:

jebnie2.jpg
dragonn, Kopytko
Awatar użytkownika
Kamino
Posty: 64
Rejestracja: 18 kwie 2018, 10:50
Lokalizacja: Cieszyn
x 5

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Kamino » 25 lip 2018, 21:56

Wydrukowałeś to w PETG?

Miałem kilka uchwytów tego typu i pomimo mocnego napięcia paska i stosunkowo wysokich temperatur (szło wytrzymać z ręką na silniku, ale trochę paliło) nic mi się nigdy nie wygięło.
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 679
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 76

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Pajacyk0v » 25 lip 2018, 22:00

Kamino pisze:Wydrukowałeś to w PETG?

Miałem kilka uchwytów tego typu i pomimo mocnego napięcia paska i stosunkowo wysokich temperatur (szło wytrzymać z ręką na silniku, ale trochę paliło) nic mi się nigdy nie wygięło.


Nie. To PLA. Pewnie efekt pierwszych druków ABSu w budzie. Muszę szybko te łoże przeprojektować i druknąć. Tylko w czym? ABS? ASA?
Aneta pewnie mi PETG nie ogarnie :/ Znaczy nie wiem, nigdy nie próbowałem.
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 4099
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 467

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: dragonn » 25 lip 2018, 22:04

jak nie ogarnie PET-G? PET-G jest prostsze w wydruku niż ABS zdecydowanie. Przy czym i tak bym to wydrukował z ABS/ASA, jednak PET-G aż tak wysokiej wytrzymałości na temp nie ma.
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
Awatar użytkownika
Kamino
Posty: 64
Rejestracja: 18 kwie 2018, 10:50
Lokalizacja: Cieszyn
x 5

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Kamino » 25 lip 2018, 22:07

Wydrukuj sobie w PETG z całkowitym wypełnieniem, najlepiej górnymi warstwami + wzorem na poziomie ~97%.

Aneta spokojnie da radę z PETG, zostaje kwestia dobrania parametrów.
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 679
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 76

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Pajacyk0v » 26 lip 2018, 21:01

Wzmocniłem model i zarzuciłem druk w ABS+ bo tylko taki mam w odpowiedniej ilości.

35% infill + ścianki 2,0mm

4tyi46h9j9r3r.jpg
Awatar użytkownika
Cosik
Posty: 347
Rejestracja: 09 gru 2017, 10:12
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Mono Zircon, AA6
x 49
Kontaktowanie:

Re: TATARA A6 Steel Frame... ktoś, coś?

Postautor: Cosik » 27 lip 2018, 08:17

A to Ci się wygieło od temperatury? To coś zrobił z silnikiem? W domyślnej Anecie są zimne :D może mają 2-3 więcej niż pokojowa :D
Wolność wariacie w swoim warsztacie...

Moje projekty 3D

Wróć do „Anet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość