Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Awatar użytkownika
margas
Posty: 98
Rejestracja: 05 kwie 2018, 09:54
Lokalizacja: Mikołów
Drukarka: JGaurora A5

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: margas » 22 kwie 2018, 15:57

Ustawienia :
Załączniki
3.jpg
1.jpg
2.jpg
Kto pyta ludzi bardziej doświadczonych rzadziej błądzi ….
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 2940
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 522
Kontaktowanie:

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: FlameRunner » 22 kwie 2018, 16:04

Warstwa 0,35 mm to już dużo przy dyszy 0,4 mm, to nie będzie dobrze wyglądać. Opanuj najpierw druk z warstwą powiedzmy 0,20 mm, a dopiero potem kombinuj dalej.
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...
Awatar użytkownika
margas
Posty: 98
Rejestracja: 05 kwie 2018, 09:54
Lokalizacja: Mikołów
Drukarka: JGaurora A5

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: margas » 22 kwie 2018, 16:31

Teraz jeszcze podajnik filamentu zaczyna przeskakiwać . CO ZA CHIŃSKI ZŁOM. Jak tu cokolwiek ustawiać jak co chwila coś szwankuje .
Kto pyta ludzi bardziej doświadczonych rzadziej błądzi ….
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 2940
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 522
Kontaktowanie:

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: FlameRunner » 22 kwie 2018, 16:37

U mnie A8 działała. :unknown:
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...
Awatar użytkownika
Zepco
Posty: 539
Rejestracja: 25 kwie 2017, 22:23
Lokalizacja: Kielce
Drukarka: PRUSA i3 MK2S
x 75

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Zepco » 22 kwie 2018, 17:21

FlameRunner pisze:U mnie A8 działała. :unknown:

I sprzedałeś taką dobrą maszynę :shout:

margas jakie masz ustawienia retrakcji?
Prusa i3 MK2S
Anet A8 - po wydrukach usztywniających
Awatar użytkownika
margas
Posty: 98
Rejestracja: 05 kwie 2018, 09:54
Lokalizacja: Mikołów
Drukarka: JGaurora A5

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: margas » 23 kwie 2018, 18:30

ja już nie wiem jakie mam mieć ustawienia bo zamiast konkretnych podpowiedzi ustawień to ciągle pytania o drobnice. Niech ktoś konkretnie powie ustaw to tak a to tak bo odnoszę wrażenia że wszyscy trzymają to w tajemnicy jak jakiś nie wiadomo jaki sekret.
Kto pyta ludzi bardziej doświadczonych rzadziej błądzi ….
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 3900
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 422

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: dragonn » 23 kwie 2018, 18:38

margas pisze:ja już nie wiem jakie mam mieć ustawienia bo zamiast konkretnych podpowiedzi ustawień to ciągle pytania o drobnice. Niech ktoś konkretnie powie ustaw to tak a to tak bo odnoszę wrażenia że wszyscy trzymają to w tajemnicy jak jakiś nie wiadomo jaki sekret.


FlameRunner pisze:Warstwa 0,35 mm to już dużo przy dyszy 0,4 mm, to nie będzie dobrze wyglądać. Opanuj najpierw druk z warstwą powiedzmy 0,20 mm, a dopiero potem kombinuj dalej.


Serio?! Chłopie, jak byś robił po kolei to co mówimy a nie kompletnie ignorował to co piszemy to już dawno byś dobrze drukował. Ale widocznie to lubisz.... po tym ile razy mówiliśmy że masz wymienić dyszę 0.2 na 0.4 teraz tak długo znowu będziemy ciągnąć temat zmiany wysokości warstwy?

Zresztą ten sam błąd też miałeś na dyszy 0.2 i przynajmniej kilka osób Ci mówił że masz za wysoką warstwę ustawioną dla tej dyszy. Teraz to samo.
FlameRunner, dziobu, anraf1001, Kopytko
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
Awatar użytkownika
Zepco
Posty: 539
Rejestracja: 25 kwie 2017, 22:23
Lokalizacja: Kielce
Drukarka: PRUSA i3 MK2S
x 75

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Zepco » 23 kwie 2018, 19:05

Nie ma złotego środka z ustawieniami. Pod każdą drukarkę wiele rzeczy trzeba zrobić na zasadzie testów kierując się efektami nieudanych wydruków.
Ja na Twoim miejscu dałbym domyślny profil, ustawił tylko temperatury, warstwę na maks 0.2 i prędkości ok 40-50 i pokazał nam efekt, a potem pomału dobierzemy resztę parametrów. Nikt nic nie ukrywa, ale Ty nam nie ułatwiasz i z mojej perspektywy wygląda to tak jakbyś to Ty nie chciał pomocy.
Drukarki nie są idealne, więc nawet przy tym samym modelu może być różnica w działaniu, dlatego na początek trzeba znaleźć punkt wyjsciowy i doskonalić stopniowo umiejętności.
Rób wydruki małych rzeczy, zacznij od kostek kalibracyjnych bo te nie zabierają dużo czasu i materiału i wrzucaj zdjęcia.
Prusa i3 MK2S
Anet A8 - po wydrukach usztywniających
Awatar użytkownika
margas
Posty: 98
Rejestracja: 05 kwie 2018, 09:54
Lokalizacja: Mikołów
Drukarka: JGaurora A5

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: margas » 23 kwie 2018, 19:33

Profil domyślny ? fast medium quality solid.
Kto pyta ludzi bardziej doświadczonych rzadziej błądzi ….
Awatar użytkownika
marek91
Administrator
Posty: 1868
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
Lokalizacja: Łaziska
x 399
Kontaktowanie:

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: marek91 » 23 kwie 2018, 19:49

margas pisze:Filament czarny temperatura głowicy 200 temperatura stołu 60.


Temperatura głowicy za niska, daj 230 i napisz jaki rezultat.

To widać po wydruku, PLA ma być błyszczące a nie satynowe i z tego też powodu przeskakuje radełko.

Wróć do „Anet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości