Re: aaannndowe początki z enderem
: 07 paź 2021, 15:43
Ja miałem na myśli dokładnie to samo co pokazał @dziobu . Zresztą chyba słownie opisałem ten kod te parę postów wcześniej, myślę że w takim prostym projekcie nic więcej nie potrzeba, bo będzie działać to bardzo ładnie - już jest fajnie, ale z tym kodem od @dziobu będzie dużo lepiej, uwierz mi .
Dla przykładu, tutaj w podobny sposób jest przyśpieszanie i zwalnianie. Co prawda tu regulowałem w ten sposób nie pozycję, a prędkość przesuwania, ale zasada jest identyczna - stąd też zaproponowałem takie podejście.
https://cezaryhanczak.github.io/First3DGame/
Na dowód fragment kodu :
Dla przykładu, tutaj w podobny sposób jest przyśpieszanie i zwalnianie. Co prawda tu regulowałem w ten sposób nie pozycję, a prędkość przesuwania, ale zasada jest identyczna - stąd też zaproponowałem takie podejście.
https://cezaryhanczak.github.io/First3DGame/
Na dowód fragment kodu :
Kod: Zaznacz cały
if(act_speed_x > speed_x)
{
setTimeout(() => { act_speed_x -= 1; }, 0.01);
}