Ender 3 , wydruk PLA

Cr4shydlo
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2019, 18:18

Ender 3 , wydruk PLA

Post autor: Cr4shydlo »

Witam wszystkich.
Mam kilka pytań odnośnie wydruku na standardowym Enderze-3. Jestem zupełnie zielony w druku 3d, od kilku dni mam drukarkę i staram sie ją jak najlepiej ustawić.
Na początku chciałem pokazać wydruk kostki która została wydrukowana na dołączonym filamencie.
[td][attachment=7]IMG-20190413-WA0037.jpeg[/attachment][/td] [td][attachment=8]IMG-20190413-WA0035.jpeg[/attachment][/td] [td][attachment=9]IMG-20190413-WA0033.jpeg[/attachment][/td]
Cięta na slic3r Pruse Edition, wgrane ustawienia do endera 3 z githuba, filament ustawiony na PLA, temp stołu 60/60 temp wydruku 215/210 (pierwsza warstwa/reszta warstw), grubość warstwy 0,16mm

Kolejny wydruk, nadmuch :
[td][attachment=4]IMG_20190414_140524.jpg[/attachment][/td][td][attachment=3]IMG_20190414_140531.jpg[/attachment][/td]
Chłodzenie góra
Chłodzenie góra
Chłodzenie, otwory
Chłodzenie, otwory
I tutaj już mamy PLA Spectrum.
Cięta na slic3r Prusa Edition, ustawienia jak wcześniej. O ile wydruk nie jest jakiś specjalnie zły, to już otwory na śrubki są koszmarne... I nie mam pomysłu dlaczego ? Za wysoka temperatura materiału ? Za mały powrót materiału ?
Nie wiem.

I na końcu puściłem Marvina :
[td][attachment=2]IMG_20190414_180413.jpg[/attachment][/td]
Marvin przód
Marvin przód
Marvin tył
Marvin tył
Filament PLA Spectrum.
Cięta slic3r Prusa Edition, wszystko tak samo poza wysokością warstwy która była zmieniona na 0.08. I tutaj tak samo, oczko na głowie identyczny problem jak na chłodzeniu. Dodatkowo na plecach na 3 warstwach widać takie jakieś pogrubienie warstwy...

Jeżeli ktoś mógłby spróbować mnie naprowadzić, jak pozbyć się takich baboli, będę wdzięczny. Czy to coś ze sprzętem, z ustawieniami czy jeszcze gdzie indziej szukać.