Regularne przytykanie dyszy.

Jakość druku Cię nie zadowala?
Awatar użytkownika
dziobu
Posty: 200
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: Zmorph 2.0(S)
x 40
Kontaktowanie:

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: dziobu » 12 paź 2017, 18:27

Głupio to zabrzmi ale miałem dokładnie tak samo. Co więcej - niemal w tym samym momencie nawaliły dwie identyczne głowice drukujące innymi materiałami.

Problemem była:
mcxmcx pisze:Pasta położona


Rozkręć, wyczyść, usuń pastę i jej resztki (!!!), skręć i spróbuj ponownie.


btw
Pastę dodałem kiedyś bo miałem wrażenie że wtedy dysza lepiej się grzeje. Jak teraz sprawdziłem jak to wygląda kamerą termowizyjną (termopara ma swoje ułomności) to widzę że różnica jest żadna i pasta jest zbędna. Ale to tylko moja opinia.
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 1738
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 137

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: dragonn » 12 paź 2017, 18:33

Bo pasty nie daję się na dyszę, nie widziałem jeszcze pasty która by wytrzymała temperatury tam panujące. Pastę daje się tylko między heatbreak a radiator.
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
mcxmcx
Posty: 200
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 7

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: mcxmcx » 12 paź 2017, 18:45

No dobrze, ale gdzie koleżeństwo widzi pastę na hotendzie? Pasta jest łącznik / radiator.

Tyle że mi wygląda, że topi się gdzieś na końcu łącznika, powyżej teflonu.

Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak to się dzieje, ale tak wygląda.

Dlatego pytam.

Zamówiłem jeszcze Arctic cooling do 300°C, może jakieś kiepskie te chińskie pasty albo co, do jutra poczekam.
mcxmcx
Posty: 200
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 7

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: mcxmcx » 17 paź 2017, 15:16

I znalazłem przyczynę ;)

Poradziłem sobie wkładając wiertło 3mm i kręcąc "w lewo".

Teraz drukuje git ;)

Obrazek

Chińskie pla ma 2.9. jak nie urok...
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 1852
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 184

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: Kopytko » 17 paź 2017, 15:35

JA tu widze 3,1 :P Ale jak wymiar jest stały, to na wydruku tego nie dostrzeżesz , jak kalibracje wykonasz na 2,9 czy tam 3,1 i będzie stała średnica to wydruki będą ok.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
mcxmcx
Posty: 200
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 7

Re: Regularne przytykanie dyszy.

Postautor: mcxmcx » 17 paź 2017, 15:37

Bo to ABS.

Pla też się zatykało i ma 2.9

W życiu bym nie pomyślał że mogę mieć więcej grubych drutów.

Wróć do „Kalibracja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 1 gość