Dziurki i prążki e3d titan

Jakość druku Cię nie zadowala?
Rafix095
Posty: 52
Rejestracja: 30 lis 2016, 11:40
x 2

Re: RE: Re: Dziurki i prążki e3d titan

Postautor: Rafix095 » 03 cze 2018, 14:32

Faktycznie lekko spieniony filament wychodzi. Jak to wysuszyć, czy np. godzinka w piekarniku z termoobiegiem ustawionym na jakieś 70° pomoże?
Kopytko pisze:Zrób mały test, rozgrzej głowice do temp pracy, przepchaj kilka cm filamentu. Po zatrzymaniu obserwuj co się dzieje z filamentem wydostającym się z dyszy. Jak będzie go lekko wypychać ale nitka równa to ok, a jak zacznie jakby się gotować i nitka grawitacyjnie będzie jakby spieniona , to wilgoć.


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Posty: 3089
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 394

Re: Dziurki i prążki e3d titan

Postautor: Kopytko » 03 cze 2018, 15:08

JA dawałem na 60 stopni aby się nie skleiły nitki. Tylko najpierw rozgrzej piekarnik w termoobiegu zostaw tak na 5 min aby się ustabilizował i dopiero włóż filament.
Wiadomo , to może nie być przyczyną, ale nie zaszkodzi zrobić podsuszanie :)
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:

Wróć do „Kalibracja, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: tomekr i 1 gość