Właściwości supportu przy druku ABS

Jakość druku Cię nie zadowala?
StudioKamar
Posty: 202
Rejestracja: 14 sty 2018, 18:34
Lokalizacja: Żnin
Drukarka: Anet A8
x 10

Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: StudioKamar » 27 lis 2018, 23:14

Powiedzcie mi moi drodzy forumowicze jak to jest u Was z ustawieniami supportu dla ABS ?

Chodzi mi o to ile warstw nie drukowanych zostawić miedzy supportem a częścią czy drukować solid support pod elementem itp ? Pamiętam że największych problemów najadłem się z drukiem supportów w PETG bo wszystko się zgrzewało razem i nie dawało oddzielić i musiałem wtedy zwiększyć szczelinę między elementem a supportem do 3-4 grubości warstwy a podpowie ktoś jak to jest z ABS em bo jutro dopiero pierwszy raz podrukuję.
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 3417
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 681
Kontaktowanie:

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: FlameRunner » 27 lis 2018, 23:18

Mniej. Spróbuj jedną.
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Posty: 2544
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 711
Kontaktowanie:

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: dziobu » 28 lis 2018, 00:14

Jedna warstwa. Jaki to support jak masz 3-4 warstwy luzu? Przecież to wtedy zwykłe drukowanie w powietrzu.
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D
StudioKamar
Posty: 202
Rejestracja: 14 sty 2018, 18:34
Lokalizacja: Żnin
Drukarka: Anet A8
x 10

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: StudioKamar » 28 lis 2018, 00:20

dziobu pisze:Jedna warstwa. Jaki to support jak masz 3-4 warstwy luzu? Przecież to wtedy zwykłe drukowanie w powietrzu.


No jak przy petg miałem dwie to wszystko bylo sklejone
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Posty: 2544
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Lokalizacja: Kraków
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 711
Kontaktowanie:

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: dziobu » 28 lis 2018, 00:24

To zmniejsz flow dla warstw budowanych nad supportem; albo zwiększ szybkość; albo dodaj nadmuch dla tych przejazdów.
A jak wyglądały powierzchnie drukowane te 3-4 warstwy nad supportem?
FlameRunner
Pozdrawiam
Paweł

Moje twory w 3D
StudioKamar
Posty: 202
Rejestracja: 14 sty 2018, 18:34
Lokalizacja: Żnin
Drukarka: Anet A8
x 10

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: StudioKamar » 28 lis 2018, 08:20

Pokaże Ci potem jak zdjęcia zrobię
StudioKamar
Posty: 202
Rejestracja: 14 sty 2018, 18:34
Lokalizacja: Żnin
Drukarka: Anet A8
x 10

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: StudioKamar » 28 lis 2018, 16:55

Tak to wyglądało 3 warstwy przerwy pod PETG
Załączniki
IMG_20181128_165220.jpg
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 3417
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 681
Kontaktowanie:

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: FlameRunner » 28 lis 2018, 16:58

Tak jak Paweł pisał, drukowanie w powietrzu. ;)
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...
StudioKamar
Posty: 202
Rejestracja: 14 sty 2018, 18:34
Lokalizacja: Żnin
Drukarka: Anet A8
x 10

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: StudioKamar » 28 lis 2018, 17:31

FlameRunner pisze:Tak jak Paweł pisał, drukowanie w powietrzu. ;)

No dobra ale jak zrobiłem 2 warstwy przerwy to wogole nie można bylo tego supportu oderwać.
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 3417
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 681
Kontaktowanie:

Re: Właściwości supportu przy druku ABS

Postautor: FlameRunner » 28 lis 2018, 17:32

No to trzeba się zastanowić co masz nie tak (albo nawet nie tak, tylko inaczej niż większość), bo to nie jest typowe. ;)
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...

Wróć do „Kalibracja, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości