Sprawdziłem naciąg, ale dla testu jeszcze podkręciłem..virgin71 pisze:Obstawiałbym gównianość materiału, ale przy założeniu, że to DD sprawdzałbym naciąg pasków.
Oś Y po chwili stoi, słychać buczenie z silnika. Okazało się że zębaka zablokowała silnik, zsunęła się z wału. Mamy winowajcę? Możliwe że zębatka nie jest równa i przyhamowała czasami tworząc te artefakty, nie wiem ale zamierzam zwiększyć luz.
Czy wystarczą podkładki pod silnik czy lepiej dać kawał alu z radiatora i zamocować go do profilu z paskiem? Sprawdziłem od razu Y, też podobnie i może powodować przycieranie = artefakty. Widać że nie można już więcej oddalić zębatki bo będzie przycierał pasek.. Montując to wiedziałem o tym, nie podobało mi się to ale nie widziałem żeby ktoś to przerabiał i myślałem że nie ma problemu.
Co ja będę poprawiał jak jest ogólnodostępna więc pewnie sprawdzona, nic nie trzeba robić tylko montujesz i tyle.. ta.. dobrze że byłem przy wydruku i stało się to teraz a nie spaliło silnik.
Pięknie, Ender to taki braciszek Anetki.
Ile to rzeczy trzeba wymienić i poprawić.. ale wiadomo, cena
Doradźcie czy mam montować podkładki czy kawał alu, bardziej mnie przekonuje kawałek alu bo zawsze to lepsze odprowadzenie ciepła.
Przy Y na myśli mi tylko przychodzą podkładki, albo blok alu i rzeźba..
Hmmm i na myśl mi jeszcze przyszło jedno, dampery Przetnę tą gumę i będzie pasować, w końcu się na coś przydadzą.
Wywaliłem je po zmianie płyty,jak myślicie?
Nie robi to różnicy czy część z gwintem, czy bez co nie? (Nie musiałbym modyfikować 2 szt.)