Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Jakość druku Cię nie zadowala?
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Potrzebna pomoc - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 16:55

Witajcie ponownie.

Zakupy zrobione.

Zgodnie z zaleceniami chcę wydrukować ten sam element na nowym filamencie, mam tylko jedno pytanie czy przy PLA zostawić temperaturę druku 240 stopni??

Pozdrawiam.
Załączniki
IMG_5650.JPG
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 6228
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
Drukarka: FFF, UV LCD
x 1897
Kontaktowanie:

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: FlameRunner » 14 sty 2020, 17:03

PLA powinien się drukować poprawnie w temperaturze około 200°C.
https://ocelot3d.pl/ | drukarnia 3D
Jest "filamentówka", jest "żywicówka", nawet jakiś skaner 3D się znajdzie – można się pobawić. :)
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 17:30

Tak ustawiam i próba.
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 19:02

Nowy filament, pierwsza warstwa, myślicie że jest sens to dalej puszczać??
Załączniki
IMG_5654.JPG
mcxmcx
Posty: 1370
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 114

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: mcxmcx » 14 sty 2020, 19:06

Trochę za wysoko, ale ja bym puścił.
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 19:10

Za wysoko extruder od stołu ??
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 5580
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 1044

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: dragonn » 14 sty 2020, 20:08

Tak
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 21:03

Zgodnie z wytycznymi ustawiłem jeszcze raz stół.
Ustawiałem na kartkę papieru.
Zmierzyłem również grubość wcześniejszej pierwszej warstwy, którą Wam pokazałem. Grubość 0,35 mm.
Po ponownym ustawieniu stołu taki wynik.
Załączniki
IMG_5655.JPG
Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 5580
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 1044

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: dragonn » 14 sty 2020, 21:08

Dalej za daleko.
Jakkolwiek ustawiasz robisz to po prostu źle.
first_layer.jpg

Jeśli używasz kartki to wywal ją do pieca i po prostu ustaw stół bliżej dyszy, koniec kropka.
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
Awatar użytkownika
trike3
Posty: 366
Rejestracja: 14 wrz 2017, 14:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 3

Re: Anycubic i3 MEGA - poprawa wytrzymałości wydruków

Postautor: trike3 » 14 sty 2020, 21:57

Ok.
Podniosłem na 0.05 na szczelinomierzem.
Wydruk dokładnie taki sam, grubość pierwszej warstwy mierzona 0,25 mm.
Coś jest nie tak, nawet jak ustawie na zero nadal jest kicha, jutro spróbuję jeszcze pomierzyć Ultrabase może jest krzywa.
Pytanko mam do Was czy te łożyska liniowe na wałkach są do zaakceptowania w tej drukarce ??
Jakieś takie badziewne się zdają.

Pozdrawiam Marcin

Wróć do „Kalibracja, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: sprzetowiec90 i 2 gości