Na tych zdjęciach widać, że 1.8 to z pewnością zbyt duża wartość! Zauważ, że przy 1.8 środkowa część linii jest wyraźnie grubsza niż boczne fragmenty. Kalibrując LA na tym wzorze należy dążyć do jak najbardziej jednolitej grubości linii na całej jej długości - jeżeli masz wątpliwości to lepiej dać trochę niższą wartość K niż przesadzić. Nie przejmuj się tymi punktowymi zgrubieniami w miejscach zmiany prędkości - one są zależne bardziej od ustawień jerk i akceleracji i raczej nie uda się ich całkowicie wyeliminowaćvelkhor pisze: @Bemko
Sorry, umknęła mi z pamięci Twoja prośba. Oto kalibracja
zółty
https://ibb.co/31RKDRj
i srebrny
https://ibb.co/pR0d03X
Na tych zdjęciach optymalną wartością wydaje się 0.8-1.2, ale dobrze byłoby zrobić jeszcze wydruk w węższym zakresie co 0.1 albo nawet 0.05 żeby skalibrować dokładniej. Sposób z kostką @czasnagli też jest dobry do końcowej dokładniej kalibracji, bo zobaczysz faktyczny efekt na rzeczywistym wydruku.
W jaki sposób kalibrujesz retrakcję? Najlepiej też pokaż zdjęcia. Ustawienie LA powinno znacznie zmniejszać konieczną retrakcję, więc tutaj też widocznie popełniasz jakiś błąd.velkhor pisze: Kalibracja retrakcji po LA wyszła mi również 9mm.