Zacieki i nurkowanie na PETG

Jakość druku Cię nie zadowala?
Awatar użytkownika
Jarewa
Posty: 778
Rejestracja: 26 sty 2021, 22:16
Lokalizacja: Głogów
x 133

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: Jarewa » 22 wrz 2022, 18:54

to czekaj PLA bedzie lepiej dam pod niego gcode zaraz

Edit.

pod PLA
Załączniki
Test Retrakcja.rar
(5.22 KiB) Pobrany 2 razy
mpk
Posty: 261
Rejestracja: 27 lis 2019, 00:01
x 72

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: mpk » 22 wrz 2022, 19:18

Ej, a jak ten hotend jest w ogóle skonstruowany?
bo niby czytałem, że all metal, ale z drugiej strony to te wydruki są mocno enderowoszparkowe
Awatar użytkownika
Jarewa
Posty: 778
Rejestracja: 26 sty 2021, 22:16
Lokalizacja: Głogów
x 133

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: Jarewa » 22 wrz 2022, 19:22

To jest fullmetal wiec szparkę można wykluczyć

Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (174.34 KiB) Przejrzano 293 razy
ciostek
Posty: 42
Rejestracja: 19 wrz 2022, 12:00
x 2

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: ciostek » 22 wrz 2022, 19:26

Jarewa pisze:To jest fullmetal wiec szparkę można wykluczyć

Screenshot_1.png

Dokładnie tak to wygląda
mcxmcx
Posty: 2026
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 231

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: mcxmcx » 22 wrz 2022, 20:57

Chyba ze rurka chodzi.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
ciostek
Posty: 42
Rejestracja: 19 wrz 2022, 12:00
x 2

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: ciostek » 22 wrz 2022, 22:04

mcxmcx pisze:Chyba ze rurka chodzi.

Nie rusza się
Awatar użytkownika
konradsdev1
Posty: 283
Rejestracja: 30 wrz 2020, 16:55
Lokalizacja: Warszawa
Drukarka: VORON 0.1
x 90

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: konradsdev1 » 22 wrz 2022, 22:44

@ciostek czy drukujesz z otwartymi drzwiczkami i bez górnej pokrywy?
Przy zamkniętej komorze i grzanym stole hotend może mieć trochę zbyt wysoką temperaturę dla PLA.
"Everybody needs a hobby" (Tony Stark).

LUME+ (BTT SKR PRO V1.1 + RPi Zero 2 W + VORON Afterburner)
VORON V0.1 (BTT SKR Pico + RPi 4B + Phaetus x Voron Dragon Hotend ST)
ciostek
Posty: 42
Rejestracja: 19 wrz 2022, 12:00
x 2

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: ciostek » 22 wrz 2022, 22:48

konradsdev1 pisze:@ciostek czy drukujesz z otwartymi drzwiczkami i bez górnej pokrywy?
Przy zamkniętej komorze i grzanym stole hotend może mieć trochę zbyt wysoką temperaturę dla PLA.

Drukuje bez górnej pokrywy, otwarte drzwiczki . Nie mam nawet boków zamontowanych w tej &@€&@&
mpk
Posty: 261
Rejestracja: 27 lis 2019, 00:01
x 72

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: mpk » 23 wrz 2022, 21:22

A filament w samym bowdenie przesuwa się bez oporów? może kiedyś był przegrzany i końcówka się zwężyła... Wystarczyłoby przyciąć.
Awatar użytkownika
Jarewa
Posty: 778
Rejestracja: 26 sty 2021, 22:16
Lokalizacja: Głogów
x 133

Re: Zacieki i nurkowanie na PETG

Postautor: Jarewa » 23 wrz 2022, 21:27

Ja podejrzewam ze hotend nie ma dość sprawnego chłodzenia, niestety sporo osób się skarży na wersję "H" a producent nawet się ratował w późniejszych wersjach zmianą wentylatora na bardziej wydajny.

Screenshot_2.png

Wróć do „Kalibracja, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości