olo2000pm drukuje

Czasem trzeba się pochwalić.
Awatar użytkownika
virgin71
Zasłużony
Posty: 1331
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Ultimaker | Lume+
x 199
Kontaktowanie:

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: virgin71 » 13 kwie 2018, 21:06

Ja dwa lata temu przehandlowałem z tym samym jegomościem serce z zębatek za wino. Niestety wino wyleciało mi z ręki jak wyciągałem klucze do domu, także nie potwierdzę, czy dobre... (aczkolwiek etykietka była dobrego wina)
arkomania.pl
Posty: 153
Rejestracja: 10 mar 2017, 13:08
Lokalizacja: RADOM
x 22

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: arkomania.pl » 13 kwie 2018, 21:15

Za rok chyba wezmę ze sobą parę win.

Tylko, żeby Targi Druku 3D nie stały się Targami Winiarskimi.
olo2000pm
Pozdrawiam Arek G. arkomania
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 503
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 70

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: olo2000pm » 17 kwie 2018, 07:42

Na targach spotkałem młodego człowieka, który drukuje na dyszy 0,6 i warstwie 0,08 i 0,012.
Dla mnie to są niespotykane wielkości, ale wymieniłem dyszę na 0,6.
To jest na warstwie 0,2, za chwilę będę drukował na warstwie 0,12
Załączniki
IMG_20180417_073853.jpg
Kopytko, balgator
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 503
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 70

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: olo2000pm » 28 kwie 2018, 18:49

Jednak wróciłem do kisslicera.
Parametry wydruku:
Dysza 0.6
Wysokość warstwy 0.12
Szybkość 35mm/s
PLA
Trzeba jeszcze dodać, że stepstiki to drv plus diody
Załączniki
IMG_20180428_184220.jpg
IMG_20180428_184138.jpg
IMG_20180428_184131.jpg
IMG_20180428_184037.jpg
IMG_20180428_184049.jpg
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 503
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 70

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: olo2000pm » 29 kwie 2018, 07:57

Dla brata. 30mmx30mm
Załączniki
IMG_20180429_075448.jpg
IMG_20180429_075425.jpg
mcxmcx
Posty: 822
Rejestracja: 09 kwie 2017, 21:32
x 40

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: mcxmcx » 29 kwie 2018, 12:05

Za gorąco. Dużo za gorąco.
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 503
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 70

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: olo2000pm » 29 kwie 2018, 22:13

Dzisiejszy wydruk.
Musiałem jednak przenieść ekstruder na bok drukarki i skrócić rurke teflonową. Jes zdecydowana poprawa-brak nitkowania.
https://www.thingiverse.com/thing:2811241
Załączniki
IMG_20180429_220524.jpg
IMG_20180429_220503.jpg
IMG_20180429_220453.jpg
Kopytko
Awatar użytkownika
virgin71
Zasłużony
Posty: 1331
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Ultimaker | Lume+
x 199
Kontaktowanie:

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: virgin71 » 30 kwie 2018, 07:05

Tutaj też jakoś za ciepło albo za szybko (bo nic nie wisi). Wcześniej było dużo ładnych. W Curze jest Ironing - to by się przydało w tym co dla brata.
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 503
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 70

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: olo2000pm » 30 kwie 2018, 07:16

Za szybko nie bo 35mm/s. Za ciepło raczej też nie bo 189°C, a filament DD i sugerowana temp producenta to 200°C.
No to może za wolno i za zimno? :crazy:
Awatar użytkownika
virgin71
Zasłużony
Posty: 1331
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Ultimaker | Lume+
x 199
Kontaktowanie:

Re: olo2000pm drukuje

Postautor: virgin71 » 30 kwie 2018, 07:31

Łódka jeszcze jest ładna, ale logo nie bardzo. Jak 189'C, to chyba faktycznie niedogrzane.

Wróć do „Nasze wydruki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości