XisDu sie uczy

Czasem trzeba się pochwalić.
Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 617
Rejestracja: 26 mar 2018, 12:48
Lokalizacja: Poznań
Drukarka: Delta Riva
x 92

Re: XisDu sie uczy

Postautor: olo2000pm » 10 sie 2018, 10:40

Pajacyk0v pisze:Widzę na dole zdjęcia że podkładka adhezyjna już w strzępach :]

Ja moją uszkodzilem przy pierwszym uruchomieniu:( Po tylu latach drukowania na szybie nie jest łatwo się przestawić. Sorki za off top
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 10 sie 2018, 11:55

tak w strzepach xd ciezko oderwac czasami pierwsza warstwe mikronowa ;p do dupy takie cos xD
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 10 sie 2018, 16:12

Pajacyk0v pisze:Widzę na dole zdjęcia że podkładka adhezyjna już w strzępach :]



w strzępach bo czasami nie moge oderwac przyklejonej jednej warstwy ;' (

IMG_20180810_161000.jpg

IMG_20180810_160945.jpg
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 862
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Tatara A6
x 112

Re: XisDu sie uczy

Postautor: Pajacyk0v » 10 sie 2018, 16:14

Do ilu stopni masz od spodu bez anomalii?
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 10 sie 2018, 16:17

Tak jakos 60 stopni.

drukowalem z warstwa 0.2 220 stopni, 60 stopni stol. 25% wypelnienia. Print speed 60mm/s
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 12 sie 2018, 10:19

Tryb wazonu

220 stopni 60 stopni stół
warstwa 0.2
prędkość 50mm/s

Ostatnie warstwy moga sie roznic ale probowalem jechac ponad 100mm/s z czystej ciekawosci i tragedii nie ma.
Dziubek u gory zostal bo przerwalem w polowie druk bo musialem wyjsc z domu.

IMG_20180811_202603.jpg

IMG_20180812_101522.jpg

IMG_20180812_101530.jpg
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 14 sie 2018, 20:14

Pierwszy wydruk na szybie klej dimafix, PLA 218 st, 70 st stol

Nie wyszlo najlepiej

IMG_20180814_200828.jpg

IMG_20180814_200756.jpg

IMG_20180814_200731.jpg

IMG_20180814_200638.jpg
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 3431
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 685
Kontaktowanie:

Re: XisDu sie uczy

Postautor: FlameRunner » 14 sie 2018, 20:24

Za wysoko zacząłeś.

Do PLA raczej 50 stopni na stole.

Temperaturę głowicy też bym spróbował obniżyć.
XisD
Filip Misztal
filasklep.pl | właściciel

I love the smell of ABS in the morning...
XisD
Posty: 160
Rejestracja: 13 lip 2018, 21:12
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Ender 3
x 9

Re: XisDu sie uczy

Postautor: XisD » 14 sie 2018, 20:36

To obnizylem dysze i temperature, próbuje ponownie
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 139
Rejestracja: 02 lip 2018, 21:45
Lokalizacja: Gliwice
Drukarka: Creality CR-10 bez S
x 40
Kontaktowanie:

Re: XisDu sie uczy

Postautor: @GUTEK@ » 14 sie 2018, 20:36

A to ciągle ten sam filament, czy jakiś następny?

Stół do PLA max 60C. Temp głowicy wg mnie też za wysoka, bo widać że wydruk się błyszczy.

Wg mnie to dalej są problemy z ekstruzją, widać to na pierwszej warstwie.

Wróć do „Nasze wydruki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości