Ponieważ poruszony został nasz temat pozwolimy się odnieść do wątku autora oraz pozostałych opinii.
Na wstępie dziękujemy za pozytywne opinie od części osób, które tutaj się wypowiedziały .
Każde opinia z uwagami co do naszej pracy i produktów jest również dla nas bardzo istotna bo to te opinie z zastrzeżeniami pozwalają nam poprawiać błędy i podnosić jakość naszej pracy.
Nie wypieramy się swoich błędów i nie ukrywamy, że zdarza się nam je popełnić jednak czasem niektóre kwestie warto wyjaśnić aby osoby czytając ten temat nie wyciągały wniosków na podstawie opinii jednej strony.
Zanim przejdziemy do autora nawiążę do kilku opinii dot. cięcia.
Marvin27 pisze:Ja też niestety nie jestem zadowolony z dokładności cięcia profili z tego sklepu i to dwukrotnie, też musiałem sobie docinać na ukośnicy (specjalnie zakupiłem).
- profile V-SLOT oferowane przez naszą firmę, produkowane są przez nas w Polsce i cięte również przez naszą firmę.matikyle pisze:Na "pocieszenie" dodam, że wszystkie profile z tego sklepu przyszły mi krzywo pocięte i musiałem sobie kombinować dodatkowo planowanie . Z tego powodu musiałem dokupić 2 profile. (...)
W zapleczu maszynowym mamy 2 duże przemysłowe piły automatyczne. - piły te zapewniają możliwie wysoką jakość i precyzję cięcia biorąc pod uwagę m.in stosunek ceny produktu końcowego do jakości i precyzji.
Każdego roku nasz park maszynowy jest doskonalony tak aby produkty przez nas oferowane spełniały oczekiwania naszych klientów.
W roku 2020 odnotowaliśmy zaledwie kilka rażących błędów podczas procesu cięcia.
Wielu klientów pyta nas o precyzję cięcia i każdy otrzymuje prawdziwą informację dot. precyzji jaką udaje nam się osiągnąć biorąc pod uwagę tolerancję błędu podawaną przez producenta jednostki tnącej oraz naszego technologa produkcji.
Staramy się do każdego klienta podchodzić indywidualnie i jeśli zostanie nam zgłoszone, że zamówiony profil znacznie odbiega od wymiaru zamawianego to w większości wypadków wymieniamy profil na nowy.
Dlatego z przyjemnością sprawdzimy czy Panowie @Marvin27 oraz @matikyle zgłaszali do nas swoje uwagi przed wygłoszeniem swojej opinii na tym forum. - będziemy wdzięczni za przesłanie przez Panów adresów e-mail powiązanych z zamówieniem.
Co do autora i tematu głównego.
Odpisaliśmy już Panu na naszym profilu FB jednak widzę, że porusza Pan wiele kanałów - w takim razie tu również z przyjemnością wyjaśnimy kwestię Pana zamówienia.
Zamawiając przez naszą stronę przy każdym produkcie znajduje się informacja "Wysyłka w: xx dni roboczych"
Zamówienie, które Pan złożył zawierało produkty ,których termin wysyłki wynosi 14 dni roboczych. - i dobrze Pan o tym wie jednak zapewne "zapomniał Pan" o tym wspomnieć opisując temat.
Tak jak Pan wspomniał, zamówienie złożone zostało przez Pana w dniu 8.12 ok. godziny 23'30.
Dzisiaj tj. 28.12.2020 r mija dokładnie 13 dzień roboczy więc jeszcze nie został przekroczony termin wysyłki.
Nasz pracownik poinformował Pana również, że w dniu 24.12.2020r Pana przesyłka została przekazana kurierowi - chociaż to również Pan podważa.
Naturalnie nie każdy musi znać realia sprzedaży i działanie firm spedycyjnych dlatego to Panu tu również wyjaśnimy.
Przesyłki przekazywane do firm spedycyjnych w okresie Świątecznym mogą być odbierane przez kurierów, jednak na sortownie gdzie aktualizowany jest ich status mogą trafić po okresie Świątecznym. Nie oznacza to jednak, że ktoś Pana "oszukuje". Paczka została wydana kurierowi w dniu 24.12 a na sortownie gdzie został zaktualizowany jej status trafić mogła w pierwszym dniu roboczym po świętach. Tak więc biorąc pod uwagę czas dostawy deklarowany przez firmę spedycyjną w dniu jutrzejszym paczka powinna być u Pana co tylko potwierdzi nasze słowa.
Miło nam będzie jeśli paczka jutro dojdzie i opisze Pan również ten fakt na forum, facebooku i innych kanałach.
LancerX pisze:Nie mogę wyluzować, bo gdy tam leży moje 1100zł a szanowna tfu pani mówi że nie będzie ze mną rozmawiać
- przykro nam, że poruszył Pan ten wątek.LancerX pisze:Tam nadal jeszcze miła pani mówi że zostało wysłane 24. Mówię, co na to kurier. "No widocznie jest w trakcie". To zostało wysłane 24 czy jest w trakcie 28 o godzinie 14:40? Pani nie wiedząc co odpowiedzieć: "czy zauważył pan termin realizacji zamówień 14 dni roboczych?"
Wkurzyłem się. Najpierw było wysłane, później w trakcie a teraz gadka o terminie realizacji 14 dni roboczych.
Już nie wchodzę w dyskusję tylko ciągle pytam kiedy dostanę moją przesyłkę.
Pani stwierdza że nie będzie ze mną już rozmawiać, po czym mówi do widzenia.
Na początku - proszę sobie zdać sprawę, że w naszej firmie pracuje kilkadziesiąt osób. Każdy ma swoją rolę i dziennie każdy z naszych pracowników odpowiada na dziesiątki a często setki pytań telefonicznych, e-mailowych oraz prowadzimy wiele rozmów z klientami w naszym sklepie we Wrocławiu.
Nie każdy pracownik musi znać historię każdego pojedynczego zamówienia.
Osoba, która odpowiadała na Pana pytanie telefonicznie, widzi informacje systemowe, które również musi zweryfikować.
Ponieważ wszedł Pan również na ten wątek, nie sposób tu jednak nie wspomnieć, że Pani z którą Pan rozmawiał, postanowiła zakończyć z Panem rozmowę ponieważ epitety jakie "rzucał" Pan w kierunku kobiety były delikatnie mówiąc nie na miejscu, szczególnie w sytuacji gdy jak Pan widzi, termin realizacji nie został przekroczony - o czym Pan nie wspomniał pisząc ten post.
Staramy się profesjonalnie podchodzić do naszej pracy i oczekujemy tego samego. W sytuacji gdy pracownik jest obrażany, ma prawo zakończyć rozmowę.
Reasumując będziemy nadzorować Pana zamówienie i wierzę w to, że w dniu jutrzejszym potwierdzimy, że paczka dotarła do Pana nawet wcześniej jak powinna.
Korzystając z okazji - jeszcze raz dziękujemy za pozytywne opinie oraz zaufanie wielu z Państwa.
Cieszymy się, że możemy od kilku lat dostarczać Państwu produkty, które umożliwiają tworzenie wielu wyjątkowych rozwiązań.
Nie jesteśmy nieomylni i popełniamy błędy - dlatego dziękujemy również za wszystkie merytoryczne uwagi jakie otrzymujemy. Każda z nich jest analizowana przez pracowników oraz Zarząd naszej firmy.
Rok 2020 był dla nas bardzo pracowity i wyciągniemy z niego wiele wniosków.
To dzięki Państwu już dzisiaj możemy powiedzieć, że na początku 2021r V-SLOT Polska będzie dysponował kolejnym nowym, większym magazynem, który umożliwi nam zwiększenie stanów produktowych co wpłynie na szybszy czas wysyłki oferowanych przez nas produktów.
Na prośbę wielu klientów w roku 2021 uruchomimy kolejne linie produkcyjne nowych typów profili aluminiowych.
Linia cięcia profili zostanie doposażona w kolejny automat tnący profile aluminiowe tak aby zapewnić Państwu stały dostęp do tego produktu i umożliwić zakup profili "ciętych na wymiar" w krótszym czasie.
Jeśli tylko nam czas pozwoli, utworzymy dla Państwa w nowym obiekcie pod Wrocławiem warsztat prezentacyjny gdzie będą mogli Państwo na żywo obejrzeć, wybrać i zakupić produkty. Liczymy, że wkrótce będziecie Państwo mogli osobiście zapoznać się z pracą m.in drukarek takich jak V-CORE czy V-CAST oraz wielu innych maszyn jakie oferuje nasza firma.
Pozdrawiamy
Zespół V-SLOT Polska