Da się zrobić tak w F360 by szkic, powiedzmy sześciokąta wyciągnąć z jednoczesnym skrętem drugiej podstawy generowanej bryły?
Żeby wyjaśnić o co mi chodzi. Przy prostym wyciągnięciu np. sześciokąta powstaje prostopadłościan z dwiema sześciokątnym podstawami Chciałbym by te sześciokąty były względem siebie skręcone o powiedzmy 90°
Fusion 360 wyciągnięcie nie proste
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 1
- Posty: 3454
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 567
Re: Fusion 360 wyciągnięcie nie proste
Narysuj 2 szkice odsunięte od siebie i w szkicu 3d narysuj linie po których obiekt bedziesz wyciągał przez loft.
J.A.
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Re: Fusion 360 wyciągnięcie nie proste
coś takiego?
https://www.autodesk.com/support/techni ... n-360.html
tu na filmiku pod koniec jest to pokazane
w opcji sweep jest taki parametr jak twist. Czyli najpierw robisz szkic, rysujesz kształt, potem drugi szkic na płaszczyźnie prostopadłej do tej poprzedniej i na tym szkicu rysujesz ścieżkę wyciągnięcia. Jezeli to ma być takie proste wyciągnięcie z twistem to będzie to prosta, najlepiej ze środka figury. I potem zaznaczasz ten sześciokąt, dajesz sweep, jako "path" wybierasz tą prostą i wybierasz twist o ile stopni ma się przekręcić.https://www.autodesk.com/support/techni ... n-360.html
tu na filmiku pod koniec jest to pokazane
JGFTW, J.A., fyme, Andrzej_W, Kopytko
Re: Fusion 360 wyciągnięcie nie proste
Tak dokładnie o to idzie. O taki pręt do ogrodzenia
Dzięki
Dzięki
Nie drukuję łódek, figurek z gier ...