Czołem.
Mam trochę STL które muszę przeskalować, żeby pasowały do rzeczy już istniejących (drukuje nakładki na coś gotowego).
I teraz najgorsze: muszę rozciągać element w xyz, w różnym stopniu.
I potrzebuje złapać wymiary żeby ustalić o ile rozciągnąć.
Dotąd używałem meshyhttps://0x00019913.github.io/meshy/
ale od jakiegoś czasu się wysypuje, a najlepiej by było to robić offline.
Czy ktoś z kolegów zna rozwiązanie, żeby wrzucić STL, zaznaczyć dwa czy trzy punkty i dostać odległości?
A gdyby jeszcze po powierzchni to całkiem miodzio.
Pomiar dystansu w STL.
Pomiar dystansu w STL.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
Re: Pomiar dystansu w STL.
Niby się da, ale są dwa problemy:
Liczy od "face" a nie od punktu, i nie ogarnia stl z wieloma obiektami.
Liczy od "face" a nie od punktu, i nie ogarnia stl z wieloma obiektami.
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
Re: Pomiar dystansu w STL.
Z shiftem bodaj jest od punktu. Można na chwilę zrobić Merge jako workaround dla wielu obiektów.
Re: Pomiar dystansu w STL.
Jeszcze raz sprawdzę Prusa slicer, a ten do curry nie działa, właśnie sprawdziłem.
(Ale obwodu i grubości to z Prusa slicer nie zmierzy)?
(Ale obwodu i grubości to z Prusa slicer nie zmierzy)?
Jeżeli przypadkiem podam ceny w GBP to sobie kolego, koleżanko, pomnóż razy pięć.
Re: Pomiar dystansu w STL.
W bambu studio beta 1.9 dodali mierzenie (wzięte z prusy/orca i pozmieniane) i z tego co widzę jest po punktach, powierzchniach jak i pomiędzy kilkoma modelami. Może to się sprawdzi.
https://github.com/bambulab/BambuStudio ... ent%20tool
(są przykładowe animacje)
https://github.com/bambulab/BambuStudio ... ent%20tool
(są przykładowe animacje)