Holgin pisze: ↑26 gru 2023, 15:06
150mm/s i 2500mm/s2 to małe wartości - na pewno potrzeba tutaj kleju? Pokaż zdjęcia tych modułów.
Proszę bardzo:
Odkręciło się ok 2/3mm podczas wydruku. Moim zdaniem od wibracji.
Małe wartości, ale mówimy o zwykłym budżetowym bramowcu.
atom1477 pisze: ↑26 gru 2023, 16:00
Ale przecież kleju też nie masz.
A prościej kupić podkładkę niż klej.
Jasne, nie mam kleju, ale w każdej chwili mogę wejść w jego posiadanie
Skąd wziąć taką podkładkę? To jest zwykłe M2? Jakiś link do aukcji?
Sądziłem, że to jest totalny egoztyk, czyli TDI-CAD te podkładki toczy sam.
Pozostaję pytanie: czy to sprawdzi się u mnie tak jak w waszym przypadku?
Igor pisze: ↑26 gru 2023, 17:07
Każda miedź, byle wyżarzona przed montażem.
Poskładany na ciepło V6 (każda sztuka ze swoim łącznikiem) nie będzie wymagać kleju. Najwyżej egzemplarze z żelaznymi dyszami mogą się lepiej z podkładką zachowywać.
Mam pełno głowic V6 w różnych wariantach (blok mosiądz, aluminium, platerowana miedź; łącznik bimetal, tytan, nierdzewka; dysze hartowana stal, mosiądz, nierdzewka) zawsze skręcam na zimno i później na gorąco (powyżej temperatury druku) w każdej prędzej czy później dochodzi do rozszczelnienia połączenia gwintowanego. Czasami to nie problem, żeby wyczyścić gluty z zewnątrz i dokręcić nasadką (raz na pół roku), ale czasami mega dużo roboty z demontażem, rozkręcaniem czyszczeniem...
Jedynie można temu zaradzić instalując rozwiązanie jak REVO czy TUN, gdzie łącznik jest zintegrowany z dyszą (zapewne wprasowany).
Nawet zakładając, że po prostu nie potrafię tego skręcić
to muszę sobie poradzić klejeniem, a przynajmniej sądzę, że tak będzie najłatwiej.