Jak to co? http://www.instructables.com/id/DIY-Sle ... Andreas-B/Ciaho pisze: Nie wiem co Marek będzie tam kupował?
Jak nie traktować klienta
- virgin71
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 3
- Posty: 2581
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Drukarka: Ultimaker | U30
- x 497
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
- marek91
- Administrator
- Postów w temacie: 6
- Posty: 2563
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
- Lokalizacja: Gostyń
- x 1208
- Kontakt:
- virgin71
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 3
- Posty: 2581
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Drukarka: Ultimaker | U30
- x 497
- Kontakt:
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Też mogę swoją historię opowiedzieć i to bardzo świeżą. Wczoraj stwierdziłem, że jadę na łowy kupić telewizor, bo mam jeszcze starego z dużym gabarytem i już się zaczyna kończyć. Więc pojechałem i szukam, padło na RTV Euro AGD. Wypatrzyłem sobie fajnego Panasonica Vierre 32" i stwierdziłem, że chcę go mieć Więc zaraz miła Pani przyniosła z magazynu, odpaliła go i wszystko ładnie działa. No to pakujemy i do kasy. W domu zacząłem go składać (tzn. stopkę przykręcać) postawiłem, odpaliłem i zacząłem oglądać. Po chwili patrzę że ramka jest jakaś brudna czy cóś. Po bliższych oględzinach wyszło na to że jest porysowana, nie aż tak mocno, ale wystarczająco, żeby rzucało się w oczy. Więc długo nie myśląc spakowałem go dzisiaj i pojechałem oddać, bo jak miła Pani przy kasie stwierdziła: "Jeżeli coś by Panu nie pasowało, to ma Pan możliwość zwrócenia TV do 14 dni (albo 30 dni) od zakupu" tak czy siak chodzi o to, że mogę bez problemu oddać. No to pojechałem. Wychodzi Pan, kierownik sprzedaży, przestawiam jaka jest sytuacja, a on otwiera paczkę i pierwsze co sprawdza:
a) fakturę
b) telewizor
c) stopkę telewizora
Tak nie pomyliłeś się, odpowiedź to c) stopkę telewizora. Po czym stwierdził, że nie przyjmie z powrotem towaru, bo ze stopki była ściągana folia (którą przykleiłem z powrotem) i on nie może w takim stanie tego przyjąć. Nawet nie popatrzył na TV. Jemu wystarczyło popatrzeć na stopkę. A dobre jeszcze było, bo jak powiedziałem, że wczoraj Pani mi powiedziała, że mogę oddać bez problemu to dzisiaj dodał, że to jest tylko dobra wola sklepu, że przyjmie z powrotem "używany" towar. (przypominam, że od zakupu nie minęły nawet 24h). Czyli wyszło z tego, że kierowniki sklepu, nie chciał wykazać dobrej woli (bo chyba kazali mu przyjść w niedzielę do pracy). Kolejnym jego argumentem było to, że podpisałem się, że sprawdziłem towar i jest on wolny od wad. Nosz k.... nie kwestionuje tego, ale jak ja idę do sklepu kupić NOWY sprzęt to nie idę z nastawieniem kupna używanego sprzętu jak lombardzie, gdzie sprawdzę go pod każdym kątem, czy coś jest nie tak. Ale z tego co widzę po dzisiejszych doświadczeniach to nawet trzeba w sklepie sprawdzić czy nowy sprzęt jest na pewno nowy, a nie jakiś powystawowy szmelc..... W tej sytuacji mogłem napisać oświadczenie, do centrali i oni zdecydują czy przyjmą z powrotem czy nie.
Także dobra rada: "Jak idziesz do sklepu po nowy sprzęt to sprawdź czy jest on na pewno nowy".
PS. już czekam na posty "ale mogłeś sprawdzić i sam jesteś sobie winny bla bla bla..."
a) fakturę
b) telewizor
c) stopkę telewizora
Tak nie pomyliłeś się, odpowiedź to c) stopkę telewizora. Po czym stwierdził, że nie przyjmie z powrotem towaru, bo ze stopki była ściągana folia (którą przykleiłem z powrotem) i on nie może w takim stanie tego przyjąć. Nawet nie popatrzył na TV. Jemu wystarczyło popatrzeć na stopkę. A dobre jeszcze było, bo jak powiedziałem, że wczoraj Pani mi powiedziała, że mogę oddać bez problemu to dzisiaj dodał, że to jest tylko dobra wola sklepu, że przyjmie z powrotem "używany" towar. (przypominam, że od zakupu nie minęły nawet 24h). Czyli wyszło z tego, że kierowniki sklepu, nie chciał wykazać dobrej woli (bo chyba kazali mu przyjść w niedzielę do pracy). Kolejnym jego argumentem było to, że podpisałem się, że sprawdziłem towar i jest on wolny od wad. Nosz k.... nie kwestionuje tego, ale jak ja idę do sklepu kupić NOWY sprzęt to nie idę z nastawieniem kupna używanego sprzętu jak lombardzie, gdzie sprawdzę go pod każdym kątem, czy coś jest nie tak. Ale z tego co widzę po dzisiejszych doświadczeniach to nawet trzeba w sklepie sprawdzić czy nowy sprzęt jest na pewno nowy, a nie jakiś powystawowy szmelc..... W tej sytuacji mogłem napisać oświadczenie, do centrali i oni zdecydują czy przyjmą z powrotem czy nie.
Także dobra rada: "Jak idziesz do sklepu po nowy sprzęt to sprawdź czy jest on na pewno nowy".
PS. już czekam na posty "ale mogłeś sprawdzić i sam jesteś sobie winny bla bla bla..."
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- Artu
- Drukarz
- Postów w temacie: 3
- Posty: 2426
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
- Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
- Drukarka: Anycubic Delta +
- x 468
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Jak kupowałem LG, to był on cały... znaczy się wszystkie plastiki łącznie z ramką były "oklejone" taką grubą folią samoprzylepną.
Być może ten Twój był już powtórnie wystawiony do sprzedaży Może stał wcześniej na ekspozycji...
A przyjęcie zwrotu towaru zakupionego w sklepie, jest faktycznie tylko i wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy, której w Twoim przypadku zabrakło
Być może ten Twój był już powtórnie wystawiony do sprzedaży Może stał wcześniej na ekspozycji...
A przyjęcie zwrotu towaru zakupionego w sklepie, jest faktycznie tylko i wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy, której w Twoim przypadku zabrakło
Pozdrawiam, Artur
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Właśnie dzisiaj jak jak wracałem to myślałem, o tym samym bo kiedyś też kupowałem telewizor i był cały oklejony, a nie tylko stopka. Ale na szczęście rysy nie są też takie tragiczne , ale teraz widać jakie cwaniactwo wychodzi ze sklepów tego typu.
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- Artu
- Drukarz
- Postów w temacie: 3
- Posty: 2426
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
- Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
- Drukarka: Anycubic Delta +
- x 468
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Niestety, ale w takich "kołchozach" jest na porządku dziennym... a raczej nocnym "podmienianie" towarów na ekspozycji
Pozdrawiam, Artur
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Zareklamować też nie mogłem bo kierowniki twardo stał przy swoim argumecie: "Podpisał się Pan, że sprawdził Pan towar, że jest on wolny od wad..."
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 6
- Posty: 3454
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 567
Re: Jak nie traktować klienta
JA zawsze sprzęty proszę w nie otwartych opakowaniach fabrycznie zamkniętych i nic nigdy nie podpisuje:P Co do TV to jest jeszcze rękojmia
"Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.
Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów."
"Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.
Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów."
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70