Jak nie traktować klienta

Rozmowy na luzie np. o pogodzie lub śmiesznych kotach
Awatar użytkownika
virgin71
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 2581
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Ultimaker | U30
x 497
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: virgin71 »

Ciaho pisze: Nie wiem co Marek będzie tam kupował?
Jak to co? http://www.instructables.com/id/DIY-Sle ... Andreas-B/
Awatar użytkownika
marek91
Administrator
Postów w temacie: 6
Posty: 2563
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
Lokalizacja: Gostyń
x 1208
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: marek91 »

A jest wersja z kółkami? :D
Bo śniegu ostatnio jakoś mało u nas :D
Awatar użytkownika
virgin71
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 2581
Rejestracja: 19 kwie 2016, 23:07
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Ultimaker | U30
x 497
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: virgin71 »

Kółka z ABS, a na opony musisz zacząć gumę produkować;)
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

Też mogę swoją historię opowiedzieć i to bardzo świeżą. Wczoraj stwierdziłem, że jadę na łowy kupić telewizor, bo mam jeszcze starego z dużym gabarytem i już się zaczyna kończyć. Więc pojechałem i szukam, padło na RTV Euro AGD. Wypatrzyłem sobie fajnego Panasonica Vierre 32" i stwierdziłem, że chcę go mieć :D Więc zaraz miła Pani przyniosła z magazynu, odpaliła go i wszystko ładnie działa. No to pakujemy i do kasy. W domu zacząłem go składać (tzn. stopkę przykręcać) postawiłem, odpaliłem i zacząłem oglądać. Po chwili patrzę że ramka jest jakaś brudna czy cóś. Po bliższych oględzinach wyszło na to że jest porysowana, nie aż tak mocno, ale wystarczająco, żeby rzucało się w oczy. Więc długo nie myśląc spakowałem go dzisiaj i pojechałem oddać, bo jak miła Pani przy kasie stwierdziła: "Jeżeli coś by Panu nie pasowało, to ma Pan możliwość zwrócenia TV do 14 dni (albo 30 dni) od zakupu" tak czy siak chodzi o to, że mogę bez problemu oddać. No to pojechałem. Wychodzi Pan, kierownik sprzedaży, przestawiam jaka jest sytuacja, a on otwiera paczkę i pierwsze co sprawdza:

a) fakturę
b) telewizor
c) stopkę telewizora

Tak nie pomyliłeś się, odpowiedź to c) stopkę telewizora. Po czym stwierdził, że nie przyjmie z powrotem towaru, bo ze stopki była ściągana folia (którą przykleiłem z powrotem) i on nie może w takim stanie tego przyjąć. Nawet nie popatrzył na TV. Jemu wystarczyło popatrzeć na stopkę. A dobre jeszcze było, bo jak powiedziałem, że wczoraj Pani mi powiedziała, że mogę oddać bez problemu to dzisiaj dodał, że to jest tylko dobra wola sklepu, że przyjmie z powrotem "używany" towar. (przypominam, że od zakupu nie minęły nawet 24h). Czyli wyszło z tego, że kierowniki sklepu, nie chciał wykazać dobrej woli (bo chyba kazali mu przyjść w niedzielę do pracy). Kolejnym jego argumentem było to, że podpisałem się, że sprawdziłem towar i jest on wolny od wad. Nosz k.... nie kwestionuje tego, ale jak ja idę do sklepu kupić NOWY sprzęt to nie idę z nastawieniem kupna używanego sprzętu jak lombardzie, gdzie sprawdzę go pod każdym kątem, czy coś jest nie tak. Ale z tego co widzę po dzisiejszych doświadczeniach to nawet trzeba w sklepie sprawdzić czy nowy sprzęt jest na pewno nowy, a nie jakiś powystawowy szmelc..... W tej sytuacji mogłem napisać oświadczenie, do centrali i oni zdecydują czy przyjmą z powrotem czy nie.

Także dobra rada: "Jak idziesz do sklepu po nowy sprzęt to sprawdź czy jest on na pewno nowy".

PS. już czekam na posty "ale mogłeś sprawdzić i sam jesteś sobie winny bla bla bla..."
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
Artu
Drukarz
Postów w temacie: 3
Posty: 2426
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Drukarka: Anycubic Delta +
x 468
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Artu »

Jak kupowałem LG, to był on cały... znaczy się wszystkie plastiki łącznie z ramką były "oklejone" taką grubą folią samoprzylepną.
Być może ten Twój był już powtórnie wystawiony do sprzedaży :roll: Może stał wcześniej na ekspozycji... :roll:

A przyjęcie zwrotu towaru zakupionego w sklepie, jest faktycznie tylko i wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy, której w Twoim przypadku zabrakło :evil:
Pozdrawiam, Artur

# Delta Anycubic - na sprzedaż...

# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona :mrgreen:

Moje wypociny na Thingiverse 8-)
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

Właśnie dzisiaj jak jak wracałem to myślałem, o tym samym bo kiedyś też kupowałem telewizor i był cały oklejony, a nie tylko stopka. Ale na szczęście rysy nie są też takie tragiczne :), ale teraz widać jakie cwaniactwo wychodzi ze sklepów tego typu.
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
Artu
Drukarz
Postów w temacie: 3
Posty: 2426
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Drukarka: Anycubic Delta +
x 468
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Artu »

Niestety, ale w takich "kołchozach" jest na porządku dziennym... a raczej nocnym ;) "podmienianie" towarów na ekspozycji :evil:
Pozdrawiam, Artur

# Delta Anycubic - na sprzedaż...

# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona :mrgreen:

Moje wypociny na Thingiverse 8-)
Awatar użytkownika
Printed4U
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 1
Posty: 172
Rejestracja: 19 kwie 2016, 10:12
Lokalizacja: Wrocław
x 20

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Printed4U »

Nie rób zwrotu tylko reklamację na towar nie zgodny z umową.
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

Zareklamować też nie mogłem bo kierowniki twardo stał przy swoim argumecie: "Podpisał się Pan, że sprawdził Pan towar, że jest on wolny od wad..."
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Postów w temacie: 6
Posty: 3454
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 567

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Kopytko »

JA zawsze sprzęty proszę w nie otwartych opakowaniach fabrycznie zamkniętych i nic nigdy nie podpisuje:P Co do TV to jest jeszcze rękojmia
"Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.
Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów."
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym”