Strona 2 z 6

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 21:16
autor: Marcin1415
Wersja tego firmware to 1.0 Dev.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 21:23
autor: Tuchajbej
Ale chyba 0.9 nie ma plytki d3d mini.

POdmienilem configuration.h ustawione w dev 1.0 ale po podmianie czesc rzeczy nie dziala, np wentylatory.
Najlepiej by bylo po prostu zrobic kofiguracje w 0.9 ale tam nie ma wsparcia dla d3dm i trzeba by wszystko recznie zrobic a to dla mnie troche za trudne.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 21:39
autor: Marcin1415
Ja mialem to na dużym due3dom i wszystko dzialalo. Mis niewiem co miał musisz zerknąć do jego posta o budowie delty. Przypominam sobie ze konfigurator blednie wpisywał mi numer płytki i tez miałem problem. Sprawdź po wygenerowaniu configa jaki jest numer płytki, może sie nie zgadzać i dlatego ci nie działa bo piny sa z innej płytki brane.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 21:44
autor: Tuchajbej
Marcin1415 pisze:Ja mialem to na dużym due3dom i wszystko dzialalo. Mis niewiem co miał musisz zerknąć do jego posta o budowie delty. Przypominam sobie ze konfigurator blednie wpisywał mi numer płytki i tez miałem problem. Sprawdź po wygenerowaniu configa jaki jest numer płytki, może sie nie zgadzać i dlatego ci nie działa bo piny sa z innej płytki brane.
Dokłądnie. Piny sa od twojej płytki. Podmieniłem pinout i ruszyło. Zaraz testy.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 21:48
autor: Marcin1415
To pokaz efekty. Powinno być w porządku.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 18 lut 2018, 23:06
autor: Tuchajbej
Nie zauwazylem poprawy. W najbliższym czasie zmienię d3dm na rampsa. Tz nie sadze by to byla wina d3dm tylko predzej samego repetiera. Ale liczę ze pod rampsa wsyzskto jest bardziej dopracowane bo bądź co bądź to najpopularniejsza platforma.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 19 lut 2018, 05:13
autor: Marcin1415
Tuchajbej pisze:Nie zauwazylem poprawy. W najbliższym czasie zmienię d3dm na rampsa. Tz nie sadze by to byla wina d3dm tylko predzej samego repetiera. Ale liczę ze pod rampsa wsyzskto jest bardziej dopracowane bo bądź co bądź to najpopularniejsza platforma.
Jeśli ten soft źle działa to pozostaje kwestia slicera oraz mechaniki. Potnij benchy Sli3erem PE i sprawdź. Widziałem tu ostatnio wątek o którejś nowszej Curze i podobnych problemach z jakością.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 19 lut 2018, 12:10
autor: Tuchajbej
Jeszcze zostalo kilka mozliwosci.
Puszcze wieczorem druk z sd.
Zmienie elektronike na rampsa.
Jak to nie pomoze to wgram marlina.
Potem zostaje juz m3chanika.

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 19 lut 2018, 18:19
autor: Tuchajbej
Wciąż przegrywam tą walkę. Ten wydruk byl na powolnych ustawieniach (40 druk, 20 obrys, 15 zewnetrzny obrys) z karty SD. Slabo bo moja I3 bez kalibracji ladniej drukowala :( Szukam dalej. Zaraz bedzie wydruk z Sli3er. Jak to nie bedzie to to dzisiaj bede walczyl z Marlinem.
20180219_180836.jpg
20180219_180859.jpg
20180219_180822.jpg

Re: Krzywe warstwy (hevo, d3dm, V6+T)

: 19 lut 2018, 19:12
autor: Tuchajbej
Jest postęp. Ustawienie defaultowe bo Sli3er dopiero zainstalowalem i jeszcze nie wiem co jest co: (srodkowy po bokach cura, srodek sli3er by prusa)
Doradzcie jakie ustawienia ruszyc zeby jeszcze lepiej.
3.jpg
2.jpg