Strona 4 z 4

Re: Jak nie traktować klienta

: 20 lip 2016, 08:52
autor: McKee
feriar: Ale złożyłeś reklamację na piśmie? Reklamacje na podstawie rękojmi? I masz kopię dokumentu z na której sklep potwierdził przyjęcie reklamacji?

Nic na gębę / nic na email. A dokument, w którym potwierdziłeś, że z TV wszystko jest OK jest (dla mnie) czymś dziwnym - nie bardzo rozumiem po co był - dostałeś jakąś zniżkę? Wiedziałeś że TV używany? Możesz napisać o co chodzi z tym dokumentem? Wydaje mi się że tu coś jest niedopowiedziane. Ale nawet przy kupnie niepełnowartościowego/powystawowego towaru taki towar można reklamować jeżeli wada NIE BYŁA wyszczególniona. Przykładowo: Jeżeli dostałeś zniżkę na rysy z lewej strony a oprócz tego znalazłeś też rysy z prawej strony o których nie wiedziałeś / nie były wyszczególnione w momencie zakupu to możesz je reklamować (tych z lewej nie). W tym przypadku pismo mówiące o braku wad (i oświetlenie) działa na Twoją korzyść: bo towar jednak ma wady (nieopisane - wbrew temu co w piśmie), więc można go reklamować.
Tylko WAŻNE: Reklamacja na piśmie!
2 kopie - jedną zostawiasz w sklepie, na drugiej potwierdzają ci odbiór. I na podstawie rękojmi - niezgodności towaru z umową. (a nie jakieś "oświadczenie") - trzeba się na odpowiednie przepisy powołać.

Re: Jak nie traktować klienta

: 20 lip 2016, 15:20
autor: feriar
z oswiadczeniem chodziło o to, że oni jako sklep niby nie mogą tego przyjąć. dlatego sie pisze oswiadczenie do centrali na ktorym sie opisuje wady przedmiotu i kierownik sie pod tym podpisuje i potem centrala stwierdza czy przyjmuje zwrot/reklamacje czy też nie.
napisałem maila to dostałem odpowiedź w poniedziałek ze nadali numer sprawie i w przeciągu tygodnia ją rozpatrzą.
żadnych zniżek na tv nie bylo. miał być nowy out-of-box i tyle.

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka