Strona 9 z 9

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 17 mar 2020, 20:02
autor: Berg
kolega ma problem z komunikacją, tak że ciężko będzie. Ludzie się starają mu pomóc no to są też ciekawi co było przyczyną , w zasadzie nie wiadomo, można próbować się domyśleć... "poprawił" .... albo nie chce powiedzieć albo nie potrafi przekazać tego co myśli. Smutne.
Odechciewa się na przyszłość zwracać uwagi na tego typu wątki.

.

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 17 mar 2020, 20:32
autor: malyhenio1
Oprawiłem kable ,założyłem osłony,poodkręcałem, i działa

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 17 mar 2020, 20:44
autor: Zepco
Morał z tego taki, że okablowanie musi być zrobione od początku dobrze, bo inaczej traci się czas na szukanie problemu który samemu się stworzyło przez niedbałość.
Sam teraz zabieram się za reanimację drukarki, gdzie pierwsze co zrobiłem to kupiłem porządne kable zasilające i odpowiednie konektory, bez tego ani rusz.
Pamiętaj przy okazji, że przy dużych prądach cienkie przewody nie mają racji bytu. To że coś działa po uruchomieniu nie oznacza, że po kilku czy kilkunastu godzinach pracy drukarki nie pozostaną Ci odsłonięte druty bo izolacja zostanie stopiona. Czarnym scenariuszem jest spalone pomieszczenie w którym przebywa drukarka, a do takich sytuacji dochodziło (głośne akcje z Anet A8).

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 17 mar 2020, 20:56
autor: malyhenio1
Właśnie problem był w koniekturach słabo zaciśnięte

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 18 mar 2020, 13:46
autor: malyhenio1
Zapytam ,się jeszcze o taką konfigurację ,mam rampsa 12 v i zasilacz 24 v i grzałkę 24 v czy mogę do tego podłączyć mofeta?

Re: Przekaźnik samochodowy zamiast ssr

: 18 mar 2020, 19:34
autor: matikyle
Jak najbardziej, pamiętaj o tym żeby masę z 12v połączyć z masą 24v.