Ender 5 pro, problemy z wydrukiem dziury,etc

Jakość druku Cię nie zadowala?
Kris
Postów w temacie: 8
Posty: 8
Rejestracja: 20 lip 2023, 19:54

Ender 5 pro, problemy z wydrukiem dziury,etc

Post autor: Kris »

Witam, niedawno zakupiłem Endera 5 pro i jestem w tym narazie zielony, ustawilem ekstruder aby podawal tyle ile powinien, stol wypoziomowalem wydruki nie odrywaja sie, ale problem jest taki jakby podawal o wiele za malo materialu, najgorzej ze scianami, plaskie powierzchnie wychodza lepiej ale i tak bardzo daleko do idealu, filament pla creality , temp 200 i stolu 60, predkosc 60mm/s ale wolniej nic nie zmienia, dopiero kiedy zwieksze flow na 150% dziury znikaja, na ponizszym zdjeciu ta kostka na dole flow 100% a na gorze 150%, jakies pomysly o co chodzi? Co powinienem sprawdzic?
Załączniki
356822611_3334536173504503_791442965066570266_n.jpg
356801750_1292868604937619_6559083394603846111_n.jpg
Awatar użytkownika
Andrzej_W
Drukarz
Postów w temacie: 5
Posty: 1795
Rejestracja: 16 lut 2020, 20:25
Drukarka: 3d Pen
x 766

Re: Ender 5 pro, problemy z wydrukiem dziury,etc

Post autor: Andrzej_W »

Szparka , szparka i jeszcze raz szparka :D
Żebym znowu się nie rozpisywał
viewtopic.php?p=149435#p149435
Ogólnie temat wracający przy drukarkach mających szybkozłączki i rurke bowdena dotykającej do samej dyszy :D
Kris
Kris
Postów w temacie: 8
Posty: 8
Rejestracja: 20 lip 2023, 19:54

Re: Ender 5 pro, problemy z wydrukiem dziury,etc

Post autor: Kris »

Andrzej_W pisze: 20 lip 2023, 20:58 Szparka , szparka i jeszcze raz szparka :D
Żebym znowu się nie rozpisywał
viewtopic.php?p=149435#p149435
Ogólnie temat wracający przy drukarkach mających szybkozłączki i rurke bowdena dotykającej do samej dyszy :D
Dzięki za odpowiedź, rurka faktycznie się ruszała, poprawiłem, zaznaczylem markerem i ani drgnie, mimo to problem jest dalej :// jakis jeszcze pomysl co moglbym sprawdzic? :?
Awatar użytkownika
denior
Postów w temacie: 3
Posty: 430
Rejestracja: 04 maja 2020, 15:26