SMART KOLOROWY EKRAN 4.3CALI DLA Ender-3 V2
- dziobu
- Zasłużony
- Postów w temacie: 1
- Posty: 8961
- Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
- Drukarka: ZMorph 2.0(S)
- x 5876
- Kontakt:
Re: SMART KOLOROWY EKRAN 4.3CALI DLA Ender-3 V2
Jeśli wyświetlacz jest hostem to komunikuje się z Marlinem przez uart; w Marlinie wtedy nie włączasz żadnego wyświetlacza.
Pozdrawiam
Paweł
Projekty: ELF | AVAT 01 | HotPlate-1
Drukarki: Flsun i3 Plus | Flsun G | Kossel | FF Dreamer | Monoprice MP Mini | Copymaster3D Pro 500 | AIO Robotics ZEUS | Zmorph 2.0 | Climber 7
Też fajne: Wydruki | Moje twory w 3D | Inne
Paweł
Drukarki: Flsun i3 Plus | Flsun G | Kossel | FF Dreamer | Monoprice MP Mini | Copymaster3D Pro 500 | AIO Robotics ZEUS | Zmorph 2.0 | Climber 7
Też fajne: Wydruki | Moje twory w 3D | Inne
- Jarewa
- Drukarz
- Postów w temacie: 3
- Posty: 1637
- Rejestracja: 26 sty 2021, 22:16
- Lokalizacja: Głogów
- x 375
Re: SMART KOLOROWY EKRAN 4.3CALI DLA Ender-3 V2
Troszkę poszperałem co prawda komunikacja jest przez uart ale nie dawało mi spokoju dlaczego pokrętło jest przypisany do płyty głównej i buzer. To jest jednak wyświetlacz HMI choć były 3 wersje.
W marlinie interesuje cię
//#define DGUS_LCD_UI ORIGIN [ 'ORIGIN', 'FYSETC', 'HYPRECY', 'MKS', 'RELOADED', 'IA_CREALITY', 'E3S1PRO' ]
// Ender-3 v2 OEM display. A DWIN display with Rotary Encoder.
//
//#define DWIN_CREALITY_LCD // Creality UI
//#define DWIN_LCD_PROUI // Pro UI by MRiscoC
//#define DWIN_CREALITY_LCD_JYERSUI // Jyers UI by Jacob Myers
//#define DWIN_MARLINUI_PORTRAIT // MarlinUI (portrait orientation)
//#define DWIN_MARLINUI_LANDSCAPE // MarlinUI (landscape orientation)
Ale co do czego to już sam sobie dochodź. Choć jest jeszcze chyba do włączenia encoder.
W marlinie interesuje cię
//#define DGUS_LCD_UI ORIGIN [ 'ORIGIN', 'FYSETC', 'HYPRECY', 'MKS', 'RELOADED', 'IA_CREALITY', 'E3S1PRO' ]
// Ender-3 v2 OEM display. A DWIN display with Rotary Encoder.
//
//#define DWIN_CREALITY_LCD // Creality UI
//#define DWIN_LCD_PROUI // Pro UI by MRiscoC
//#define DWIN_CREALITY_LCD_JYERSUI // Jyers UI by Jacob Myers
//#define DWIN_MARLINUI_PORTRAIT // MarlinUI (portrait orientation)
//#define DWIN_MARLINUI_LANDSCAPE // MarlinUI (landscape orientation)
Ale co do czego to już sam sobie dochodź. Choć jest jeszcze chyba do włączenia encoder.
Re: SMART KOLOROWY EKRAN 4.3CALI DLA Ender-3 V2
Nie wiem dlaczego po zaznaczeniu
#define DWIN_CREALITY_LCD
i wgraniu softu na wyświetlaczu brakuje grafiki ??
#define DWIN_CREALITY_LCD
i wgraniu softu na wyświetlaczu brakuje grafiki ??